مدیر عامل توزیع برق گیلان بیان کرد:

جایزه ۱۰ میلیون تومانی در ازای معرفی مراکز غیرمجاز رمز ارز |عدم عبور از پیک تابستان بدون همراهی مشترکین

محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل توزیع برق گیلان از انعقاد تفاهم نامه همکاری با مشترکین صنعتی، کشاورزی و عمومی برای مدیریت مصرف برق خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل توزیع برق گیلان از انعقاد تفاهم نامه همکاری با مشترکین صنعتی، کشاورزی و عمومی برای مدیریت مصرف برق خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: در آغاز فصل هرسال و بمنظور پیشگیری از بروز مشکلات عدیده و خاموشی‌های گسترده در سطح استان، تفاهم نامه‌های همکاری با مشترکین در تعرفه‌های معین بویژه صنایع سنگین استان منعقد می‌گردد تا در ساعات اوج مصرف و با همکاری مشترکین مذکور، پیک مصرف برق استان تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

هنرمند گفت: طی تفاهم نامه‌های ذکر شده در سال ۹۹.۵۶۲۴ تفاهم نامه با مشترکین منعقد گردید که از این تعداد ۲۲۲۵ مشترک با توزیع برق گیلان همکاری کردند بیش از ۵ میلیارد تومان پاداش همکاری مدیریت بار مصرف به این مشترکین در قالب تخفیف بهای برق مصرفی اختصاص یافت.

مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود: در نتیجه عقد تفاهم نامه‌ها و همکاری‌های صورت پذیرفته در سال ۹۹ مجموعا ۱۰۵ مگاوات کاهش مصرف برق در استان بوقوع پیوست و در سالجاری نیز تا کنون ۹۳۸۲ تفاهم نامه با مشترکین در تعرفه‌های مختلف انعقاد پذیرفته است.

وی اظهار داشت: باتوجه به محدودیت‌های شدید تولید برق در نیروگاههای برق کشور و برخی مشکلات ازجمله کاهش بارش‌ها و کاهش میزان تولید برق در نیروگاههای برقابی به میزان ۴۰۰۰مگاوات، افزایش زودرس دمای هوا و بالارفتن مصرف برق درکل کشور، درکنار افزایش ۱۱درصدی مصرف در استان نسبت ماه مشابه در سال گذشته و هم چنین تعیین میزان سقف مصرف برای هر استان ضروت مدیریت مصرف در فصل گرم پیش رو، بیش از هر زمان دیگر حایز اهمیت است و بدیهی است بدون همراهی مشترکین محترم گذر از پیک بار تابستان امکان‌پذیر نمی‌باشد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مشترکین گفت: هدف اصلی و نهایی شرکت توزیع برق استان گیلان جلب رضایت مشترکین محترم است تا در طول سال بتوانند از نعمت روشنایی برق بدون کمترین مشکل بهره‌مند شوند.

وی در انت‌ها تاکید کرد: با توجه به این که مراکز غیرقانونی استخراج رمزارز به دلیل مصرف بیش از اندازه برق، سبب تخریب شبکه می‌شوند، نسبت به کشف و جمع آوری این مراکز اقدام خواهد شد و افرادی که مراکز غیرمجاز رمز ارز را معرفی کنند، تا ۱۰ میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد ضمن اینکه اینکار از طریق سامانه ۱۲۱ امکان‌پذیر است و البته نام این افراد محرمانه خواهد ماند.

Share