از دریافت پیشنهادات مردمی تا ساماندهی کوکان کار؛

تشریح برنامه های اجرایی کوتاه مدت علی درجزی برای شهر رشت

علی درجزی در تشریح برنامه های اجرایی کوتاه مدت خود برای شهر رشت اظهار کرد: مراجعه به محلات حاشیه شهر و بررسی مشکلات مردم از نزدیک برنامه من است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی درجزی در تشریح برنامه های اجرایی کوتاه مدت خود برای شهر رشت اظهار کرد: اعلام فوری به مناطق، ناحیه ها و همچنین مساجد برای دریافت پیشنهادات و انتقادات و شکایات مردم نسبت به شهرداری و تحلیل آن در نزد کارگروه شورا یکی از اولویت ها است.

وی بر لزوم رسیدگی فوری به کارتن خوابها و کودکان کار و هماهنگی با ستاد مربوطه بهزیستی و نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: مراجعه به محلات حاشیه شهر و بررسی مشکلات مردم از نزدیک دیگر برنامه من است.

عضو هیات امنای خواهر امام رشت، تشریک مساعی دائمی با نمایندگان محترم شهرستان در مجلس برای ایجاد رفاه مردم را ضروری عنوان کرد و گفت: دخالت مردم در حفظ محیط زیست و درختکاری جهت یادگاری برای سالروز تولد خود و فرزندانشان و یاد بود متوفیان و حفظ آنها با جان و دل دیگر پیشنهاد اجرایی است.

درجزی خواستار ایمن سازی پارک ها با کمک دستگاههای ‌مرتبط شد و افزود: احداث پارکهای محله ای جدید و نوسازی پارک های قدیمی ضروری است

درجزی با بیان اینکه مردم از شنیدن ساماندهی زرجوب و گوهر رود خسته شده اند، گفت: در این زمینه اگر قرار است خواسته مردم تحقق یابد باید اعتبارات لازم از طریق تعامل با نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی تامین شود.

Share