طی حکمی صورت گرفت؛

انتصاب سرپرست جدید معاونت توسعه‌ مدیریت و پشتیبانی میراث‌فرهنگی گیلان

سرپرست جدید معاونت توسعه‌ مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در جریان نشست شورای معاونین این اداره‌کل، آئین تکریم از تلاش‌های سید پیام شاعف، سرپرست اسبق معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی این اداره کل و معارفه سید عادل حسینی، سرپرست جدید این معاونت، برگزار شد.

مسعود حلاج‌پور، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سید پیام شاعف، سرپرست اسبق معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی این اداره‌کل اقدامات انجام گرفته در طی سال گذشته در این معاونت را گامی بلند در تحقق اهداف توسعه گردشگری و صنایع‌دستی استان و حفظ و حراست از میراث گرانبهای فرهنگی گیلان برشمرد.

حلاج‌پور در ادامه، طی حکمی سید عادل حسینی را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان منصوب کرد.

در حکم سرپرست جدید معاونت توسعه مدیرت و پشتیبانی این اداره‌کل آمده است:

جناب آقای عادل حسینی

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت «سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی» اداره‌کل منصوب می‌شوید.

تعهد در اجرای مسئولیت محوله با همکاری سایر معاونت‌ها در جهت تحقق اهداف و مأموریت‌های اداره‌کل، بهسازی ترکیب نیروی انسانی، فراهم نمودن امکانات مناسب رفاهی و اداری برای کارکنان، تدوین برنامه‌های آموزشی کارکنان به منظور ارتقای مهارت و کارایی پرسنل، پایش ساختار تشکیلاتی جهت انطباق با امور محوله، تسریع در تأمین نیازهای اداره‌کل و اقدام بموقع جهت در تأمین خدمات عمومی و برنامه‌ریزی برای کنترل دارایی‌های اداره‌کل از جمله مواردی است که انتظار دارد با حسن تدبیر جنابعالی اجرایی و محقق گردد.

امید است با رعایت کلیه قوانین و مقررات اداری در راه خدمت به میهن عزیزمان در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، موفق و پیروز باشید.

Share