رئیس ستاد انتخابات گیلان مطرح کرد:

اختلال موقت برخی شعب به دلیل ازدحام جمعیت | تمام شعب اخذ رای ضدعفونی شده است

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: ازدحام مردم ولایتمدار در شعب اخذ رای خصوصا در رشت فوق العاده بی‌نظیر بود و تا استقرار کامل عوامل اجرایی در شعب اخذ رای این حضور پرشور اختلال موقتی ایجاد کرد که برطرف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، محمود قاسم‌نژاد اظهار کرد: ازدحام مردم ولایتمدار در شعب اخذ رای خصوصا در رشت فوق العاده بی‌نظیر بود و تا استقرار کامل عوامل اجرایی در شعب اخذ رای این حضور پرشور اختلال موقتی ایجاد کرد که برطرف شد.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان ضمن تشکر از خلق حماسه دیگر برای نظام جمهوری اسلامی، افزود: ۳۰۹۴ شعبه اخذ رای در ۱۷شهرستان و ۴۴ بخش استان گیلان مشغول انجام فرآیند رای گیری هستند.

وی با اشاره به تضمین سلامت مردم، گفت: با توجه به شعار وازرت کشور یکی از محورهای برگزاری این انتخابات توجه به سلامت مردم بوده بر این اساس قبل از شروع اخذ رای تجهیزات و اقلام بهداشتی به تمام شعبات اختصاص یافته و همچنین تمام شعب اخذ رای ضدعفونی شده است.

قاسم‌نژاد با بیان اینکه عوامل اجرایی حتما باید از اقلام بهداشتی و ماسک استفاده کنند، گفت: افراد برای رای که به شعب مراجعه می‌کنند حتما باید ماسک داشته باشند و فاصله اجتماعی را رعایت نمایند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان بیان کرد: ستاد انتخابات ورزارت کشور نرم‌افزار موبایلی با عنوان «انتخاب ایران» را تهیه کرده که نزدیک‌ترین و کم‌جمعیت‌ترین شعبه را نشان می‌دهد، مردم می‌توانند با بهره‌گیری از این نرم‌افزار بدون دغدغه رای بدهند.

وی اضافه کرد: ستاد انتخابات وزارت کشور در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرده بدلیل‌عدم تشابه اسمی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، درج کد انتخاباتی در ریاست جمهوری الزامی نیست و اگر هم کد نامزد نوشته نشود موجب امحای آن رای نخواهد شد.

وی تاکید کرد: قطع اینترنت مانعی برای رای دادن نیست و مردم نگران نباشند اگر در شعبه‌ای اینترنت قطع شد، می‌توانند به صورت آفلاین رای دهند.

Share