رئیس پارک‌ علم و فن آوری گیلان خبر داد:

آزمون استخدامی برای جذب ۳ هزار نیروی دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی

دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فن آوری در گیلان و سایر استانها امسال ۳ هزار نفر نیرو استخدام می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی باستی، رئیس پارک‌ علم و فنآوری گیلان گفت: اولین آزمون استخدامی جذب نیروهای مورد نیاز دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فن آوری گیلان در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه ثبت نام و شرکت در این آزمون به صورت اینترنتی بوده و تا روز شنبه ۱۵ خرداد ماه ادامه دارد، افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام کنند.

رئیس پارک‌ علم و فنآوری گیلان، با اشاره به اینکه استخدام نیروها در رشته‌های فنی، تخصصی و آزمایشگاهی است، گفت: آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فن آوری گیلان از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود.

علی باستی افزود: با جذب این نیروهای متخصص، بخش عظیمی از مشکلاتی که هم اکنون در نگهداری، تعمیر و حفظ آزمایشگاه‌های دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور وجود دارد، حل می‌شود.

او با اشاره به حضور نیروهای شرکتی در این آزمون، تصریح کرد: نیروهای شرکتی واجد شرایط نیز می‌توانند در رشته‌های مرتبط با شغلشان در این آزمون شرکت کنند و برای تبدیل وضعیت‌شان پیش‌بینی‌هایی انجام گرفته است.

Share