فرماندار صومعه‌سرا:

ورود به مسائل جناحی و سیاسی یک آفت برای اعضای شورا است

سیدمحمدی گفت: ورود به مسائل جناحی و سیاسی یک آفت برای اعضای شورا است که معتمد و منتخب مردمند، شورا به عنوان معتمد مردم باید محل رجوع همه اقشار، سلائق و دیدگاهها باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «سیدجلال سیدمحمدی» عصر امروز (پنجشنبه، ۹اردیبهشت) در نشست با تعدادی از شوراهای اسلامی روستاها به مناسبت نهم اردیبهشت روز ملی شوراها اظهار کرد: با توجه به وضعیت شیوع کرونا در شهرستان، امروز به پاس قدردانی از تلاش‌ها و کوشش‌های شوراها، صرفاً از تعدادی از شوراهای روستاهای سطح شهرستان به نمایندگی دعوت شده است.

فرماندار صومعه‌سرا به نقش شوراها در مدیریت توسعه شهری و روستایی اشاره کرد و افزود: نقش شوراها در عمران و آبادی بر کسی پوشیده نیست و یک بستر خوب برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی شوراها را پل ارتباطی بین مردم و مسئولین عنوان کرد و گفت: نقش شوراها امروزه در تعامل بین مردم و مسئولین نقش مهم و بزرگی است که اگر به درستی ایفا شود بخش اعظم مسائل و مشکلات جاری در مناطق مختلف رفع می‌شود.

سیدمحمدی با بیان اینکه رابطه مردم و مسئولین باید دوسویه باشد، تصریح کرد: با توجه به وجود مشکلات متعددی که مردم با آن مواجه هستند لازم است، تعامل دوسویه‌ای بین مردم و مسئولین وجود داشته باشد تا مسائل و مشکلات به حداقل رسد.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه تعامل زمانی اجرا می‌شود که جایگاه شورا به عنوان یک جایگاه مهم و بزرگ تبیین شود بیان کرد: ورود به مسائل جناحی و سیاسی یک آفت برای اعضای شورا است که معتمد و منتخب مردمند، شورا به عنوان معتمد مردم باید محل رجوع همه اقشار، سلائق و دیدگاه‌ها باشند.

وی با بیان اینکه شورا در صورتی که بتوانند این نقش را ایفا کنند بسیاری از مسائل و مشکلات در حوزه کاری خود را برطرف می‌کنند، خاطرنشان کرد: اختلافات محلی مانع توسعه و پیشرفت است که باید با وفاق و همدلی زمینه برگزاری انتخابات پرشور ۱۴۰۰را فراهم کرد.

Share