در چهارمین روز از ثبت نام؛

محمد امامی کورنده از لنگرود داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد!

محمد امامی کورنده ۴۱ ساله که در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه لنگرود تنها ۲۳۴ رای کسب کرده بود اینبار داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، وزارت کشور میزبان داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری است و از هر قشر و سنی برای کاندیداتوری به ساختمان خیابان فاطمی آمده اند.

محمد امامی کورنده ۴۱ ساله یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری است که می گوید از حوزه انتخابیه لنگرود در دوره یازدهم مجلس تایید صلاحیت شده اما نتوانسته در فضای دوقطبی شده رأی بیاورد. او امیدوار است که در انتخابات ریاست جمهوری هم تایید خواهد شد.

او که مجری سابق صداوسیما واحد مرکزی خبر است، می گوید اگر صداقت وجدان و اخلاق در دولت آینده نهایی و انجام شود می تواند موجب موفقیت شود.

در بخشی از سوابق محمد امامی کورنده مواردی چون مجری، گوینده و برنامه ساز صدا و سیما، کارشناس سازمان برنامه و بودجه کشور، مدیرروابط عمومی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، مدیر روابط عمومی انجمن مدیریت راهبردی ایران و… به چشم می خورد.

او در کنفرانس خبری خود تصریح کرد؛ سه اصل را در سیستم آموزش و مدیریت کشور نهادینه خواهم ساخت ۱.صداقت ۲.وجدان ۳.اخلاق وی گفت؛ با داشتن این ظرفیت انسانی همه معضلات و آسیب‌های کشور رفع خواهد شد و ریشه های فساد و رانت و اختلاس از بین خواهد رفت.

گفتنی است محمد امامی کورنده در انتخابات مجلس یازدهم تنها ۲۳۴ رأی کسب کرده بود و هم اکنون برای انتخابات شورای ششم لنگرود نیز نام نویسی کرده است.

 

 

Share