ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری؛

دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری؛ از رستم قاسمی تا احمدی نژاد

دومین روز نام‌نویسی از متقاضیان حضور در رقابت‌های انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، صبح امروز در محل ستاد انتخابات کشور آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران آغاز شد.

دادستان کل کشور از ستاد انتخابات بازدید کرد

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور با حضور در تالار وزارت کشور از روند ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بازدید کرد.

۱۲:۳۱ حسن سبحانی با شعار «اقتصاد بدون ربا» ثبت نام کرد

«حسن سبحانی» نماینده ادوار مجلس و اقتصاددان صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

نماینده ادوار مجلس در نشست خبری گفت: استقلال سیاسی کشور ما هنوز مورد تحقیر و رجعت به تباهی قرار دارد. زیرا گسترش استقلال سیاسی در گرو تأمین نیازهای افراد و ریشه کن شدن فقر، محرومیت و رسیدن به توسعه و استقلال اقتصادی است.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مناسبات حاکم بر شرایط اقتصادی کشور آنچنان در چمبره روابط ناسالم و استثماری قرار دارد که توسعه اقتصادی با مشکلات جدی مواجه است.

۱۱:۵۲ «محمد عباسی» در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم ثبت‌نام کرد

«محمد عباسی» با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

عباسی پس از ثبت‌نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در نشستی خبری اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی، ملت ما می‌تواند ببیند افرادی مانند من که یک روستایی ساده هستم، می‌تواند مدارج علمی و اجرایی را در سطوح عالی طی کند.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات موجود در جامعه گفت: مشکلات به وجود آمده در حوزه معیشت موجب شد تا وارد عرصه و برای خدمت‌رسانی به مردم داوطلب شوم.

وزیر سابق ورزش و جوانان ادامه داد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار زیادی دارد و ملت ما همیشه به این آرمان‌ها و دستاوردها وفادار بوده که حضور پرشور در راهپیمایی‌ها و انتخابات متعدد، نشان‌دهنده این وفاداری است.

۱۱:۳۹ «رستم قاسمی» در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم ثبت‌نام کرد

«رستم قاسمی» با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

قاسمی پس از ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه امروز حال اقتصاد خوب نیست و بخش زیادی از مردم به زیر خط فقر کوچ کرده‌اند، گفت: دیگر وقت شعارهای می‌شود و باید بشود گذشته است.

قاسمی گفت: سیاست‌زدگی، غده سرطانی قوه مجریه شده است چراکه به دلیل سیاست‌زدگی، آمایش اقتصادی کشور با انتصابات سیاسی شرایطی را ایجاد کرده است که مردم نگران هستند و سفره مردم کوچک‌تر شده است.

۱۱:۱۵ «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد

«سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

۹:۴۵ «محمود احمدی‌نژاد» در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم ثبت‌نام کرد

«محمود احمدی‌نژاد» صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

۹:۳۰ «صادق خلیلیان» در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم ثبت‌نام کرد

«صادق خلیلیان» وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

روز گذشته، وزارت کشور در حالی اولین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات را برگزار کرد که به دستور رئیس‌جمهور حاضر نشد مصوبه انتخاباتی شورای نگهبان جهت ساماندهی ثبت‌نام کنندگان را اجرایی کند، به همین دلیل ستاد انتخابات کشور همانند دوره‌های گذشته شاهد حضور افرادی بود که به طور تفننی ثبت‌نام می‌کردند و مدارک مدنظر شورای نگهبان را به همراه نداشتند.

به گفته سخنگوی ستاد انتخابات کشور، در اولین روز ثبت‌نام ۵۷ نفر داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری شدند.

موسوی همچنین گفت: «تعدادی از افراد با نقص مدرک مواجه شدند که تا روز شنبه می‌توانند روند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند»

از چهره‌های مطرحی که روز گذشته با حضور در ستاد انتخابات کشور، ثبت‌نام کردند می‌توان به «محمدحسن نامی» وزیر اسبق ارتباطات، «سعید محمد» فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیاء، «حسین دهقان» وزیر سابق دفاع و محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات اشاره کرد.

Share