در چارچوب رقابت های لیگ دسته اول و دوم

تساوی خانگی سپیدرود برابر نماینده تهران و شکست ملوان برابر میهمان خرم آبادی

دیدار تیم های سپیدرود رشت و اسپاد تهران در چارچوب رقابت های لیگ دسته دوم کشور به تساوی رسید و سپید پوشان ملوان در خانه با ۲ گل نتیجه را به خیبر خرم آباد واگذار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور جام آزادگان، تیم ملوان امشب در ورزشگاه تختی بندر انزلی با نتیجه ۲ بر صفر برابر میهمانش تیم خیبر خرم آباد شکست خورد.

گل های این بازی را عارف رستمی در دقیقه ۷۵ و ۸۴ برای تیم خیبر خرم آباد به ثمر رساندند.

با این نتیجه شاگردان عبدالله ویسی در تیم خیبر خرم آباد ۳۱ امتیازی شدند و به رتبه پنجم جدول رفتند و ملوان هم ۳۱ امتیازی باقی ماند و به علت تفاضل گل کمتر در رتبه نهم جدول رده بندی قرار گرفت.

در ادامه رقابت های هفته بیست و دوم، دوشنبه ۶ اردیبهشت و از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه تیم شهرداری آستارا در خوزستان با تیم استقلال ملاثانی مصاف خواهد داد و تیم چوکای تالش دیگر نماینده استان در لیگ دسته یک فوتبال کشور از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه سه شنبه ۷ اردیبهشت میزبان تیم رایکای بابل است.

تساوی خانگی سپیدرود برابر نماینده تهران

در هفته شانزدهم رقابت های گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم سپیدرود رشت امشب در ورزشگاه سردار جنگل این شهر میزبان تیم اسپاد تهران بود و در پایان به تساوی یک- یک رسید.

برای قرمز پوشان رشت رضا عاشوری در دقیقه یک و برای تیم اسپاد تهران علی ربیعی در دقیقه ۲۰ گلزنی کردند.

تیم سپیدرود با تساوی امشب ۱۸ امتیازی شد و با ۲ بازی کمتر نسبت به دیگر تیم های این گروه موقتا در مکان نهم جدول رده بندی باقی ماند.

۲ بازی گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت به دلیل ابتلای تعداد زیادی از اعضای این تیم به کرونا به دستور سازمان لیگ لغو شده بود.

Share