پس از آتس سوزی روز گذشته صورت گرفت؛

بازدید اکبری مقدم از فروشگاه خاطره | تأکید بر لزوم تودیع خسارت از سوی دستگاه های مربوطه

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در بازدید از مجموعه تجاری طعمه حریق شده خاطره بر لزوم تودیع خسارت از سوی دستگاه های مربوطه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی اوسط اکبری مقدم رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به همراه معاونین و مدیران این سازمان از واحد تجاری خاطره که عصر روز گذشته دچار حریق شد، بازدید به عمل آورد.

در این بازدید اکبری مقدم ضمن ابراز همدردی با مجموعه خدماتی-تجاری مزبور بر لزوم بررسی هر چه سریعتر عوامل وقوع حادثه و کمک به مالکین از سوی دستگاه‌های اجرایی و بیمه استان تصریح کرد.

وی از پیگیری‌های ویژه سازمان متبوع خود جهت تودیع حق بیمه و تعیین خسارت از نهادهای ذی ربط خبر داد و افزود: آمادگی خود را به منظور کمک به فعال‌سازی مجدد این مجموعه تجاری-خدماتی اعلام می‌کنیم تا علاوه بر رونق فضای کسب و کار این واحد، زمینه اشتغال به کار مجدد نیروهای مشغول به کار آن فرآهم شود.

بنابراین گزارش طی تماس تلفنی در ساعت ۱۸:۰۳ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ گزارشی مبنی بر وجود حریق در واحد تجاری خاطره واقع در منطقه طالب آباد به واحد آتش نشانی منطقه آزاد انزلی اعلام شد و بلافاصله تیم‌های عملیاتی آتش نشانی منطقه به محل اعزام شدند. در مجموع ۲۲ خودرو آتش نشانی از ایستگاه‌های منطقه آزاد انزلی، بندر انزلی، اداره کل بنادر و دریانوردی، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، خشکبیجار، لشت نشاء، زیباکنار و خمام و با حضور نیروی انتظامی، پلیس راه، هلال احمر، فرمانداری انزلی؛ نهایتآ پس از ۷ ساعت تلاش حریق در ساعت ۱ بامداد اطفاء شد.

متأسفانه درعملیات اطفای این حریق ۴ آتش نشان جان به کف مصدوم شدند که پس از انتقال به مراکز درمانی حال عمومی ایشان مساعد گزارش شده است.

لازم بذکر است حدود ۱۸ ساعت است که آتش نشانان به منظورعدم شعله‌ور شدن آتش مشغول به جداسازی و پاک‌سازی محیط می‌باشند. در جریان این بازدید کارشناسان بیمه ایران معین شعبه منطقه آزاد انزلی مشغول بررسی میدانی میزان خسارت وارده بوده و دستور تسریع در روند تودیع هزینه‌های خسارات وارده از سوی مدیرعامل سازمان نیز به ایشان اعلام گردید.

Share