علی کارگر خبرداد:

مطالبات بازیکنان شهرداری آستارا پرداخت شد | جدایی آرش افشین پس از دریافت رضایتنامه

۲۰ درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم بزرگسالان باشگاه پرداخت شد که با این حساب پرداختی باشگاه شهرداری آستارا به اعضای تیم به ۵۰ درصد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی کارگر مدیر عامل باشگاه شهرداری آستارا با بیان اینکه بخشی از قرارداد بازیکنان تیم فوتبال شهرداری آستارا پیش از دیدار هفته نوزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل تیم فجر شهید سپاسی شیراز به حساب اعضای تیم واریز شد.

کارگر افزود: با مساعدت اعضای هیئت مدیره باشگاه شهرداری آستارا و در آستانه آغاز مسابقات لیگ یک پس از تعطیلات نیم فصل دوم رقابتهای لیگ یک کشور جام آزادگان، باشگاه شهرداری آستارا ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم بزرگسالان باشگاه پرداخت شد که با این حساب پرداختی باشگاه شهرداری آستارا به اعضای تیم به ۵۰ درصد رسید.

کارگر عنوان داشت: اعضای تیم شهرداری آستارا صبح امروز و بصورت کامل و با یک دستگاه اتوبوس راهی تهران شدند تا امشب با پرواز عازم شیراز شوند و روز چهارشنبه در دیدار هفته نوزدهم مقابل فجر شهید سپاسی شیراز به میدان بروند.

کارگر در خصوص جدایی بازیکنان این تیم نیز عنوان داشت: به جز لیست خروجی تعیین شده باشگاه خروجی دیگری نداشته‌ایم و در بحث جدایی آرش افشین نیز با توجه به قرارداد وی مبنی بر فسخ یکطرفه در صورت داشتن پیشنهاد لیگ برتری به وی رضایتنامه داده شده است و صدرصد در این موضوع منافع باشگاه را در نظر خواهیم گرفت.

کارگر همچنین از جذب دو بازیکن جدید برای تقویت تیم شهرداری آستارا خبر داد که به زودی قرارداد آن‌ها نیز اعلام خواهد شد.

Share