توسط سازمان سنجش آموزش کشور؛

جزییات آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه‌ای درباره تاریخ پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری ایران سال ۱۳۹۹ منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سازمان سنجش آموزش کشور در این اطلاعیه که روز چهارشنبه منتشر شد، اعلام کرد: آزمون کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۹ صبح جمعه بیستم فروردین ۱۴۰۰ در ۸۴ شهرستان برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸ صبح آغاز و درهای ورود به جلسه آزمون در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد. متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه هفدهم فروردین ماه براساس مندرجات بند «الف‌» این اطلاعیه بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org/ قرار می‌گیرد و متقاضیان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی باید مطابق بند «ب» و «ج» به حوزه‌های رفع نقص مندرج در جدول ذیل این اطلاعیه مراجعه کنند.

اطلاعیه کامل سازمان سنجش به نشانی http://sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=۱۱&id=۷۰۴۵ در دسترس قرار دارد.

تکمیل فرم خوداظهاری ویژه متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا

به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان این آزمون که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آن‌ها از تاریخ هفتم فروردین ۱۴۰۰ بصورت قطعی تایید شده، لازم است از روز چهارشنبه یازدهم تا جمعه سیزدهم فروردین ۱۴۰۰ با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان (بخش سایر آزمون‌های استخدامی) فرم خوداظهاری را تکمیل و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشتاز سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستانهای تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون

همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز سه‌شنبه هفدهم فروردین ماه به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند. اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

سازمان سنجش آموزش کشور در این اطلاعیه یادآور شد: باتوجه به‌عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست‌ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را از این تاریخ تا روز جمعه ۱۴۰۰/۱/۲۰ همه روزه صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعد از ظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ (پیش شماره ۰۲۱) در میان بگذارند.

Share