دادستان مرکز استان گیلان تأکید کرد:

تشدید نظارت‌ها بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی در روزهای پایانی تعطیلات نوروز

فلاح میری، دادستان مرکز استان گیلان گفت: در روزهای پایانی سال و با افزایش نیاز جامعه به کالای اساسی فعالیت کمیته نظارت بر عرضه مایحتاج عمومی نیز تشدید شد و این نظارت‌ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدمهدی فلاح میری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از تشدید نظارت‌ها بر تولید و توزیع کالای اساسی در روزهای پایانی تعطیلات نوروز خبر داد.

دادستان مرکز گیلان با اشاره به فعالیت مستمر کمیته نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالای اساسی در طی سال گفت: در روزهای پایانی سال و با افزایش نیاز جامعه به کالای اساسی، فعالیت کمیته نظارت بر عرضه مایحتاج عمومی نیز تشدید شد و این نظارت‌ها همچنان ادامه دارد.

فلاح میری افزود: از بیستم اسفند تاکنون به طور مستمر و شبانه روزی از کشتارگاه ها، واحدهای تولیدی و مراکز توزیع و عرضه مرغ و گوشت توسط گروه‌هایی متشکل از دادستانی، تعزیرات و ادارات اماکن و بهداشت بازرسی شده است.

وی ضمن قدردانی از همکاری تولیدکنندگان و مراکز عرضه و توزیع در تامین مناسب مایحتاج اساسی مردم در نوروز، از تشدید فعالیت گروه‌های نظارتی این کمیته در روزهای پایانی تعطیلات خبر داد و گفت: برای معدود اشخاصی که علیرغم تذکرات تیم‌های نظارتی، قانون را رعایت نکرده‌اند به اتهام اخلال در نظام توزیع، پرونده قضایی تشکیل شده است.

Share