امام جمعه موقت رشت؛

برخی شوراها نه تنها کارگشایی نمی‌کنند بلکه مشکلات جدی نیز ایجاد می‌کنند

حجت الاسلام طیبی با تاکید بر اینکه باید مشکلات تولید کنندگان بیشتر انعکاس یابد، گفت: تحقق شعار اقتصادی در بخش تولید با همت مسئولان و تولیدکنندگان رفع می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، حجت‌الاسلام «احمد طیبی» در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت که امروز (جمعه، ۱۳ فروردین) در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار شد، به نام‌گذاری سال جدید با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» اشاره و اظهار کرد: مقام معظم رهبری طی سال‌های گذشته توجه ویژه‌ای به موضوعات اقتصادی و تولید داشته‌اند و سال جدید را با همین عنوان نام‌گذاری کردند.

امام جمعه موقت رشت تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر توسعه و گسترش تولید داخلی تاکید داشته‌اند که مسئولین باید در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه برداشتن موانع تولید و زمینه‌سازی شکوفایی در تولید داخل امری مهم برای حال حاضر کشور است و این اقدام سبب رفع بسیاری از معضلات اقتصادی و معیشتی مردم جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام طیبی خاطرنشان کرد: مسئولین باید تلاش کنند که قوانین دست و پاگیر در بخش تولید و اقتصاد اصلاح و بازنگری شود و در این زمینه، برخی دیدگاه‌های مسئولان هم باید اصلاح شود.

امام جمعه موقت رشت با تاکید بر اینکه باید مشکلات تولید کنندگان بیشتر انعکاس یابد، تصریح کرد: تحقق شعار اقتصادی در بخش تولید با همت مسئولان و تولیدکنندگان رفع می‌شود.

وی در ادامه به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات ریاست جمهوری در خرداد سال جاری اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی از شوراها نتوانستند در حد و اندازه خود عمل موثری داشته باشند.

حجت‌الاسلام طیبی با بیان اینکه برخی شوراهای شهر دارای مشکلات عدیده‌ای هستند که نه تنها کارگشایی نمی‌کنند بلکه مشکلات جدی نیز ایجاد می‌کنند، تصریح کرد: هیات اجرایی و نظارت باید در بررسی صلاحیت‌ها به توانمندی، شایستگی و تعهد دینی و اخلاقی داوطلبان انتخابات توجه جدی کنند.

امام جمعه موقت رشت به یوم‌الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی و رأی قاطع مردم به جمهوری اسلامی اشاره و اذعان کرد: ۱۲ فروردین ماه، روزی بزرگ در تاریخ ملت ایران است که پس از صدر اسلام، نظیری نداشته است.

Share