برای همه شهروندان گرامی شهر رشت بهترین ها را آرزو می کنم

پیام تبریک مدیرعامل داماش نوین گیلان به مناسبت سال نو

برای صلح، سلامت و آرامش جهانی دعا کنیم و آرزو کنیم که با آغاز سال نوی خورشیدی، خورشید آرامش و عافیت بر تمامی دنیا تابش خود را آغاز نماید.

امید حبیبی مدیرعامل داماش نوین گیلان به مناسبت سال نو پیام تبریکی صادر کرد:

به نام او که فصل ها را پدید آورد و در گردش هر فصل حکمتی قرار داد و بر هر حکمتی هزاران پند برای آدمی آورد.

یکی از والاترین حکمت ها و پندهایی که خداوند در گردش فصل های سال قرار داده، این است که هیچ چیز از ما نخواهد ماند جز تاثیری که در مدت حضور خود بر محیط خود داشته ایم.

سال ۹۹ نیز مانند هر سال دیگری، سرشار بود از تلخی ها و شیرینی ها و البته مهمانی ناخوانده به نام کروناویروس که بیشتر از یکسال است سلامت و آسایش و اقتصاد ما را درگیر خود نموده است.

در آغاز سال نو از خدایی که سرشار از خوبی، گذشت و مهر است عاجزانه می خواهیم تا سال پیش رو، سال ۱۴۰۰ سالی سرشار از خوبی و اتفاقات زیبا باشد و دیگر هرگز در این کشور خوبان شاهد حوادثی این چنینی نباشیم، از خدای الرحمن بخواهیم که چشم هیچ طفلی برای مرگ پدری گریان نشود، هیچ پدری شرمنده خانواده نشود، هیچ مادری چشم انتظار عزیزانش نماند و پروردگار توانمند، برکت و فراوانی را در سال آینده بر کشور ما ارزانی دارد و انشاالله شاهد رفع گرفتاری ها و تنگناهای موجود باشیم.

برای صلح، سلامت و آرامش جهانی دعا کنیم و آرزو کنیم که با آغاز سال نوی خورشیدی، خورشید آرامش و عافیت بر تمامی دنیا تابش خود را آغاز نماید.

همچنین برای همه شهروندان گرامی شهر رشت بهترین ها را آرزو می کنم و امیدوارم در سایه همدلی و همراهی، این سال یکی از بهترین سالهای زندگی آنها در زمینه پیشرفت و آبادانی شهر عزیزمان رشت و احسن الحال همه شهروندانش باشد.

ارادتمند امید حبیبی

Share