مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق گیلان؛

تمامی شبکه‌های برق گیلان پایدار است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان عنوان کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از بعداز ظهر جمعه ۲۲اسفند ماه سال جاری در استان تمامی شبکه‌های برق استان گیلان علیرغم بارش برف و وزش باد شدید پایدار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد اسماعیل هنرمند با اشاره به پایداری شبکه توزیع برق گفت: از ابتدای سال جاری برنامه‌های لازم جهت افزایش پایداری شبکه‌های توزیع برق گیلان ازجمله ۲ طرح بزرگ تاب آوری و تعویض شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار صورت پذیرفته تا در زمان وقوع بحران‌ها کمترین ناپایداری برق متوجه مشترکین گردد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با برشمردن دیگر اقدامات در جهت پایداری شبکه توزیع برق گفت: اصلاح و بهسازی پایه‌ها (تیرهای برق)، تعدیل ولتاژ مناطق پر حادثه، تجهیز امورها و ادارات تابعه بهمراه اکیپ‌های عملیاتی از جمله اقدامات دیگر این شرکت برای مقابله با بحران‌های احتمالی بوده است.

وی با اشاره به چندین مورد ناپایداری برق در گیلان بر اثر وزش باد شدید و شدت بارش برف و باران به ویژه در ارتفاعات، خاطر نشان کرد: در سطح استان به دلیل شرایط جوی نامساعد (وزش باد شدید و بارش برف و باران) برق برخی از مشترکین تحت تاثیر این شرایط، ناپایدار گردید که بلافاصله با اعزام اکیپهای عملیاتی در کوتاهترین زمان ممکن مشترکین برق دار شدند.

هنرمند خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۸۰ اکیپ عملیاتی به همراه تجهیزات کامل آماده خدمت‌رسانی می‌باشند.

لازم به توضیح است راحت‌ترین راه اعلام خاموشی‌ها و مشکلات برق مشترکین استفاده از سامانه برق ایران می‌باشد و مشترکین می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس www. gilanpdc. ir یا کافه بازار ضمن نصب این اپلیکیشن کاربردی از مزایای این سامانه بهره‌مند شوند.

Share