تلویزیون QLED 65 اینچ سامسونگ ۶۵Q80T

تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ مدل ۶۵Q80T یکی از محصولات برند سامسونگ می‌باشد. این تلویزیون صفحه نمایش ۶۵ اینچ دارد و از نوع صفحه QLED پشتیبانی می‌کند. سامسونگ تلویزیون ۶۵Q80T را به کیفیت تصویر ۴K مجهز نموده است. این محصول از رزولوشن ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تصاویر و محتوا‌ها را با تراکم […]

تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ مدل ۶۵Q80T یکی از محصولات برند سامسونگ می‌باشد. این تلویزیون صفحه نمایش ۶۵ اینچ دارد و از نوع صفحه QLED پشتیبانی می‌کند. سامسونگ تلویزیون ۶۵Q80T را به کیفیت تصویر ۴K مجهز نموده است. این محصول از رزولوشن ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تصاویر و محتوا‌ها را با تراکم پیکسلی بسیار بالا بر روی صفحه نمایش تلویزیون نشان دهد. تلویزیون QLED سامسونگ ۶۵Q80T مجهز به فناوری Quantum Dot می‌باشد و از نسخه ۲۰۲۰ سیستم عامل تایزن پشتیبانی می‌کند. این محصول دارای فناوری Smart Thing است و از هوش مصنوعی برخوردار است و به معنای واقعی می‌تواند زندگی هوشمندی را برای کاربران ایجاد کند. تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل ۶۵Q80T از دستیار صوتی  Google Assistant پشتیبانی کرده و کاربران با وجود این دستیار می‌توانند اطلاعات و دستورات خودشان را به صورت صدا ارائه داده و تلویزیون در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستورات را بلافاصله انجام می‌دهد. تلویزیون ۴K سامسونگ ۶۵Q80T در کنار ارائه تصاویر با کیفیت بالا از سیستم صوتی بسیار قدرتمندی نیز برخوردار است. این محصول به طور کلی از ۶۰ وات توان صوتی برخوردار است و می‌تواند صداها را با کیفیت بسیار بالا و بسیار قدرتمند در اختیار کاربران قرار دهد. کشور سازنده تلویزیون QLED سامسونگ ۶۵Q80T کره میباشد. این تلویزیون صفحه نمایش QLED دارد و مجهز به قابلیت وای فای می‌باشد. همچنین کاربران به راحتی می‌توانند وسایل جانبی را با استفاده از بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و اطلاعات و داده‌های خودشان را به اشتراک بگذارند. در این مقاله قصد داریم در مورد قیمت و مشخصات تلویزیون سامسونگ ۶۵Q80T با شما گفت‌وگو کنیم. اگر قصد خرید تلویزیون QLED سامسونگ ۶۵Q80T همانند قیمت تلویزیون ال جی دبی کوچولو را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

تلویزیون QLED 65 اینچ سامسونگ 65Q80T

کیفیت تصویر تلویزیون QLED سامسونگ ۶۵Q80T

تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ مدل ۶۵Q80T دارای صفحه نمایش ۶۵ اینچ می‌باشد. این محصول تصاویر و محتوا را با کیفیت بسیار بالا بر روی صفحه نمایش تلویزیون ارائه می‌دهد. صفحه نمایش QLED در انحصار سامسونگ قرار دارد و این فناوری با فناوری اولد ال جی رقابت تنگاتنگی دارد. سامسونگ تلویزیون ۶۵Q80T را به کیفیت تصویر ۴K مجهز نموده است. این کیفیت دارای رزولوشن ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰ پیکسل می‌باشد و می‌تواند تصاویر و محتوا‌ها را با بهترین کیفیت بر روی صفحه نمایش ۶۵ اینچ ارائه دهد. یکی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل ۶۵Q80T قابلیت Quantum Dot می‌باشد. وجود این قابلیت باعث شده است که عملکرد تلویزیون در زمینه کیفیت تصویر بسیار افزایش یابد. همچنین تلویزیون ۴K سامسونگ ۶۵Q80T از سیستم‌های رنگ PAL / SECAM / NTSC‎ نیز پشتیبانی می‌کند و دارای حالت عریض تصویر Full /Normal /Wide Zoom /Zoom است. تلویزیون هوشمند سامسونگ ۶۵Q80T بسیار شیک و زیبا طراحی شده است و از فرمتهای +HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. پنل به کار رفته در این تلویزیون از نوع پنل va است و این محصول می‌تواند تصاویر و محتواها را با کیفیت بسیار بالا و کنتراست عالی بر روی صفحه نمایش تلویزیون نشان دهد. سامسونگ تلویزیون ۶۵Q80T را به پردازشگر تصویر  Quantum Processor 4K مجهز نموده است. این تلویزیون مجهز به قابلیت‌های مختلفی است و می‌تواند لحظات شاد و هیجان انگیزی را برای شما ایجاد کند.

سیستم صوتی تلویزیون هوشمند سامسونگ ۶۵Q80T

تلویزیون سامسونگ ۶۵Q80T مجهز به دو بلندگو میباشد هر کدام از این بلندگوها ۲۰ وات توان صوتی دارند و این محصول دارای یک ساب ووفر ۲۰ واتی نیز است و به طور کلی ۶۰ وات صدا را با کیفیت بسیار بالا و به صورت شفاف و رسا در سراسر محیط پخش می‌کند. صدای پخش شده از این محصول کاملا همه جانبه و فراگیر است و شما در هر نقطه از اتاق که باشید می‌توانید صدا را با کیفیت بسیار بالا و همراه با جزئیات فراوان دریافت نمایید. این تلویزیون دارای یک سابووفر داخلی است و شما هنگام مشاهده تصاویر غرق در صحنه‌ها و صداها می‌شوید. سامسونگ تلویزیون ۶۵ اینچ ۶۵Q80T را به فناوری‌های صوتی مختلفی مجهز نموده است. این تلویزیون می‌تواند صدا را بدون نویز برای شما ارائه دهد این محصول از حالت‌های مختلف صدا مانند Standard /Music /Cinema /Game /Sports پشتیبانی می‌کند.

امکانات و قابلیت‌های هوشمند تلویزیون سامسونگ ۶۵Q80T

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل ۶۵Q80T از نسخه جدید سیستم ‌عامل تایزن پشتیبانی می‌کند و با وجود این سیستم عامل تلویزیون عملکرد و کارایی بسیار بالایی دارد و می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواسته‌های شما را انجام داده و بلافاصله دستورات شما را اجرا نماید. تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ مدل ۶۵Q80T از فناوری Smart Things یا همان هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. شما با خرید تلویزیون اسمارت سامسونگ ۶۵Q80T به راحتی می‌توانید تمامی وسایل هوشمند خانه تان را به یکدیگر متصل کرده و آنها را از راه دور کنترل و مدیریت کنید. تلویزیون هوشمند سامسونگ ۶۵Q80T دارای دستیار صوتی  Google Assistantاست. با وجود این دستیار تلویزیون دستورات صوتی شما را بلافاصله پاسخ می‌دهد. قاب پشتی این محصول از پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون دارای قابلیت بلوتوث است و امکان اتصال بیسیم وسایل جانبی را به راحتی به تلویزیون فراهم می‌کند. همچنین وجود قابلیت شبکه بی سیم یا وای فای باعث شده است که کاربران به راحتی بدون استفاده از سیم به اینترنت متصل شوند و صفحات اجتماعی خودشان را گشت و گذار نمایند. تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ ۶۵Q80T مجهز به قابلیت Air Play 2 می‌باشد و با وجود این قابلیت شما می‌توانید محصولات تولیدی شرکت اپل را نیز به تلویزیون سامسونگ ۶۵Q80T متصل نمایید. همچنین راهنمای جهانی Universal Guide یکی از قابلیت‌های این محصول می‌باشد. تلویزیون هوشمند سامسونگ ۶۵Q80T در کنار داشتن قیمت تلویزیون سامسونگ دبی کوچولو دارای اشتراک گذاری هوشمند است و امکان انتقال اطلاعات و داده‌ها را به صورت هوشمند برای کاربران فراهم می‌کند.

تلویزیون QLED 65 اینچ سامسونگ 65Q80T

طراحی تلویزیون سامسونگ مدل ۶۵Q80T

تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ مدل ۶۵Q80T ساخت کشور کره است و در مصر مونتاژ شده است. این تلویزیون بسیار شیک و زیبا طراحی شده و با صفحه نمایش ۶۵ اینچ برای محیط‌ها و سالن‌های بزرگ گزینه مناسبی می‌باشد. تلویزیون هوشمند سامسونگ ۶۵Q80T طراحی بسیار شیک و مدرنی برخوردار است. پایه‌های این تلویزیون بسیار مقاوم طراحی شده است به راحتی وزن تلویزیون را تحمل می‌کند. این تلویزیون توسط کشور کره ساخته شده است و مجهز به ۴ ورودی HDMI و دو پورت USB می‌باشد. همچنین تلویزیون دارای گیرنده‌های مختلفی است و امکان مشاهده کانال‌های متفاوت را برای شما فراهم نموده است. شما می‌توانید این تلویزیون را با قیمتی استثنایی از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه نمایید.

تلویزیون QLED 65 اینچ سامسونگ 65Q80T

نتیجه گیری

 تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ ۶۵Q80T در سال ۲۰۲۰ توسط برند سامسونگ به بازار عرضه شده است. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر ۴K است و از رزولوشن ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. این محصول توان صوتی ۶۰ وات دارد و از امکانات و قابلیت‌های گسترده ای برخوردار است. برای دریافت قیمت تلویزیون دبی کوچولو و  مشاوره رایگان با مشاوران حرفه‌ای دبی کوچولو تماس بگیرید.

Share