رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

روزانه پیگیر آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های حوزه سلامت گیلان با خاتم‌الانبیا هستیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزایش تجهیزات و بهبود زیرساخت‌های بهداشت و درمان را مرهون تلاش و برنامه‌ریزی‌های مدون برشمرد و گفت: از هیچ کوششی در جهت تحقق و پیشبرد اهداف حوزه سلامت استان دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح امروز نشست مرجعیت علمی و شورای عالی پیوند استان با حضور دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، اعضای شورای راهبردی و معاونین دانشگاه در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با بیان اینکه فکر جدید و بزرگ می‌تواند آینده جامعه و دانشگاه را تغییر دهد، اظهار کرد: روزمرگی و تمرکز روی مسایل کوچک، ما را از رسیدن به اهداف بزرگ باز می‌دارد.

وی با تأکید بر حل مشکلات دانشگاه توسط همه اعضای خانواده دانشگاه، افزود: باید همه دانشگاهیان بر مشکلات این مجموعه واقف باشند و بر حل تمامی آن تلاش کنند و این نکته در دانشگاه که تصمیم‌گیرندگان نهایی برای رشد و تعالی حوزه سلامت استان، خودمان هستیم، نهادینه شود.

تحقق بخش اعظم مطالبات حوزه سلامت مرهون تلاش و برنامه‌ریزی بوده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه عقب‌ماندگی‌های بخش بهداشت و درمان در گیلان بسیار زیاد بود، گفت: اینکه الآن در اغلب بیمارستان‌های استان CT اسکن وجود دارد و نیمی از مطالبات دانشگاه پرداخت و یا خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان خریداری‌شده، همگی در پی برنامه‌ریزی و تلاش‌های بی‌وقفه برای تحقق آن‌ها بوده است.

دکتر سالاری همچنین با اشاره به تلاش‌های مسوولان پیشین دانشگاه در جهت تشکیل و تبیین شورای راهبردی، خاطرنشان کرد: ایده و فکرهای بزرگ باید از سوی شورای دانشگاه و اعضای هیئت‌علمی آن مطرح شود که پایه‌گذاری آن در شورای راهبردی دانشگاه رقم خورده است.

وی همچنین از عزم جزم دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جهت توسعه اقدامات مرجعیت علمی و همچنین شورای پیوند تأکید کرد و افزود: اقداماتی که در جهت مرجعیت علمی و پیوند اعضا در گیلان شده قابل‌تحسین است و دانشگاه به‌اندازه سرسوزنی در جهت پیشبرد اهداف این قشر کوتاهی نخواهد کرد.

روزانه پیگیر آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های حوزه سلامت گیلان با خاتم‌الانبیا هستیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اذعان به اینکه وضعیت زیرساخت‌های بهداشت، درمان و آموزش در گیلان بسیار نامطلوب است، گفت: هرروز در حال پیگیری برای آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی مشترک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه با استفاده از ظرفیت‌های استانی و کشوری هستیم.

دکتر سالاری با تأکید بر اینکه با تمام قوا تلاش خواهیم کرد تا زیرساخت‌های همه‌جانبه در حوزه سلامت گیلان ارتقا پیدا کند، تصریح کرد: باید از فرصت‌هایی که در اختیار ما قرار دارد به نحوی برای ارتقای حوزه سلامت گیلان استفاده کنیم تا اثرات ماندگار دوران مسئولیت ما سال‌های طولانی برای مردم استان باقی بماند.

وی همچنین در نشست امروز مرجعیت علمی دانشگاه از فراهم کردن فضای فیزیکی جهت توسعه فعالیت مرجعیت علمی و شورای پیوند و همچنین فراهم کردن زمینه برای جذب اعضای هیئت‌علمی متناسب با نیاز شورای پیوند استان اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است در ابتدای این نشست معاونین مربوطه، اعضای شورای دانشگاه و شورای پیوند نیز به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و همچنین تشریح و طرح درخواست‌ها به جهت توسعه مرجعیت علمی و همچنین شورای پیوند پرداختند.

Share