مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت خبر داد:

کلاهبرداری از مهدوی‌کیا با سوءاستفاده از نام سپیدرود رشت | برخورد قانونی در راه است

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: فردی با سوءاستفاده از نام سپیدرود و جعل مهر و سربرگ باشگاه اقدام به کلاهبرداری از برادر مهدی مهدوی‌کیا کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید مهدی آقازاده در گفتگو با تسنیم، ضمن هشدار به بروز برخی تحرکات بزهکارانه با نام باشگاه سپیدرود رشت اظهار داشت: به سرعت شکایت رسمی باشگاه از این افراد را در مراجع قضایی طرح خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: ظهر امروز مطلع شدیم که مدیرعامل پیشین یکی از باشگاه‌های گیلان با جعل مهر و سربرگ باشگاه اقدام به عقد قرارداد غیرقانونی با چند بازیکن و مربی کرده است و گفته می‌شود از آن‌ها مقادیر هنگفتی وجه نقد نیز دریافت کرده است.

وی افزود: در قراردادی که این فرد با مصطفی مهدوی‌کیا برادر مهدی مهدوی‌کیا منعقد کرده است ایشان را در ازای دریافت یک میلیارد تومان تحت عنوان اسپانسری برای تامین هزینه‌ها و کمک مالی به باشگاه به‌عنوان سرمربی باشگاه سپیدرود رشت منصوب کرده است.

آقازاده گفت: طبق قراردادی که به دست ما رسیده پرداخت این مبلغ هنگفت در دو قسط ۵۰۰ میلیون تومانی بوده که اولی به‌صورت نقدی و دومی به تاریخ ۲۰ اسفندماه امسال باید به حساب این فرد واریز می‌شد و در عوض او که خود را مالک باشگاه سپیدرود معرفی کرده بود حق برکناری سرمربی را تا پایان فصل از خود سلب کرده است.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت افزود: آن‌طور که امروز فهمیدیم ماجرا بسیار فراتر از این‌ها بوده است و این فرد به جز آن، از چند بازیکن هم اخاذی کرده و در ازای دریافت ارقامی تقریباً سنگین با آن‌ها به‌عنوان بازیکن قرارداد امضا کرده و این قراردادها هم در سربرگ و مهر جعلی باشگاه سپیدرود رشت انجام شده است.

وی تصریح کرد: ما بلافاصله پس از مطلع‌شدن به همراه این افراد مال‌باخته به حراست اداره کل ورزش و جوانان گیلان مراجعه کردیم تا در آنجا پرونده تشکیل شود و مسئولین حراست با مساعدت و حساسیت در حال پیگیری این موضوع هستند و خود من هم برای دفاع از نام سپیدرود توسط وکیل باشگاه به‌زودی شکایت حقوقی این ماجرا را در دادگستری رشت طرح خواهم کرد.

آقازاده عنوان داشت: در آستانه ورود ریاست قوه قضاییه به استان گیلان از وی و مدیرکل اداره ورزش و جوانان درخواست می‌کنم که هم به این موضوع و هم به تخلفاتی که گفته می‌شود در گذشته صورت گرفته به‌صورت جدی ورود کنند تا بعد از این کسی جرات نکند به نام و حیثیت یک باشگاه قدیمی و ریشه‌دار کشور خدشه‌ای وارد کند.

مدیرعامل باشگاه سپیدرودعدم تعیین تکلیف مالکیت این باشگاه را بزرگترین دغدغه هواداران قدیمی‌ترین تیم گیلان خواند و گفت: بیش از ۳ سال است که سپیدرود مالک مشخصی ندارد و تا وقتی مسئله مالکیت این تیم یک بار برای همیشه و به‌صورت قطعی و شفاف حل نشود ممکن است که ما باز هم شاهد حضور افراد سودجو در پیرامون سپیدرود باشیم.

آقازاده در ارتباط با مشکلات این باشگاه تاکید کرد: متاسفانه مشکلات سپیدرود بسیار زیاد و پیچیده است و برای حل آن‌ها نیاز به حمایت‌ها و همراهی‌های بیشتری است و اگر می‌خواهیم سپیدرود خیلی زود به سطح نخست فوتبال ایران بازگردد باید همه مسئولین سیاسی و ورزشی استان گیلان و کلانشهر رشت یک‌دل و متحد کنار هم باشند تا یک بار برای هیمشه مشکل سپیدرود حل شود.

Share