بررسی روند اجرای طرح های عمرانی گیلان در سازمان برنامه و بودجه

پرداخت اعتبارات لازم برای تکمیل طرح های مهم عمرانی باقیمانده گیلان

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت که تا زمان حاضر حدود یک هزار و ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان برای پروژه های گیلان پرداخت شده و همین مقدار هم باید طی ماه های آینده برای اتمام طرح های باقی مانده، اختصاص یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدباقر نوبخت پس از نشست استاندار و مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جمع خبرنگاران بیان داشت: این نشست به دنبال جلسه استانداری گیلان در خصوص پروژه های ستاد اقتصاد مقاومتی برگزار شد و فرصتی به دست آمد که نمایندگان، مشکلات و مسائلی که در حوزه های انتخابیه آنان می گذرد البته به غیر از طرح های کلی ، بیان نمایند.

وی ادامه داد: در این جلسه که رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز حضور داشت، گزارشی ارائه شد که نسبت به طرح ها و پروژه های نمایندگان چه اقداماتی صورت گرفته و مقرر گردید حداکثر تا هفته آینده، گزارشی جامع در این خصوص ارائه شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با تصریح اینکه قرار است مجددا تا شش هزار میلیارد تومان در سطح کشور برای طرح های نیمه تمام عمرانی پرداخت کنیم ، گفت: در تلاشیم آنچه از سهم گیلان باقی مانده ، اختصاص یابد و بر این مبنا تا زمان حاضر که حدود یک هزار و ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان برای پروژه های گیلان پرداخت شده و همین مقدار هم باید طی ماه های آینده برای اتمام طرح های باقی مانده، اختصاص یابد.

رسول فرخی رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از جلسه برگزار شده، اظهار داشت: در این نشست هریک از نمایندگان شهرستان ها مسائل حوزه های انتخابیه خود را مطرح کردند و امیدواریم موارد گفته شده، در سازمان برنامه ، جمع بندی و دستآوردهای خوبی که در حوزه های عمرانی وجود دارد و موجب تحول در استان است، به نتیجه برسد.

ارسلان زارع استاندار گیلان هم با اشاره به طرح های مهم نیمه تمام استان به ویژه طرح های اقتصاد مقاومتی و اهمیت تکمیل و راه اندازی آنها، خواستار اختصاص اعتبارات لازم برای اتمام سریع ‌تر این پروژه ها شد.

Share