دیارمیرزا گزارش می دهد؛

نامزدی مرتضی رمضانی دستک در انتخابات ۱۴۰۰

جدیدترین تحولات اخیر حاکی از این است که مرتضی رمضانی دستک فرزند منتخب فقید نماینده آستانه اشرفیه سودای حضور در بهارستان را دارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در حالی‌که هنوز چندماه به برگزاری انتخابات مانده دیارمیرزا در گزارشی به اختصار به معرفی کاندیداهای احتمالی انتخابات میان دوره ای مجلس حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه پرداخت(اینجا).

اما جدیدترین تحولات اخیر حاکی از این است که مرتضی رمضانی دستک فرزند منتخب فقید نماینده آستانه اشرفیه سودای حضور در بهارستان را دارد.

در حالی از مرتضی رمضانی دستک متولد ۱۳۶۷ و دانشجوی دکترای سیاستگذاری بازرگانی از دیگر نامزدهای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان آستانه اشرفیه نام برده می شود که او فرزند مرحوم محمدعلی رمضانی دستک است و در انتخابات چند دوره اخیر مجلس همواره در کنار پدر فعال بوده است.

به نظر می رسد درخواست جمعی از دوستان و حامیان‌ مرحوم رمضانی موجب شده رمضانی جوان نیز پا به عرصه رقابت های انتخاباتی بگذارد.

وی در حال حاضر رییس دفتر رسول فرخی نماینده معین شهرستان آستانه اشرفیه است و در شرایطی پا به عرصه انتخابات خواهد گذاشت که شاهد چند کاندیدای پرقدرت هستیم؛ باید ببینیم که آیا مرتضی رمضانی دستک قادر است سبد رای پدر را به خود اختصاص دهد؟!

گفتنی است، “محمدعلی رمضانی دستک” در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توانست با کسب ۱۳ هزار و ۹۴۸ رأی پیروز انتخابات شود اما هرگز فرصت حضور در بهارستان را نیافت و در ۱۰ اسفند ۹۸ درگذشت.

Share