تکذیب عقد هرگونه قرار داد یا تفاهم نامه

مصطفی مهدوی کیا اظهارات مدیرعامل سپیدرود رشت را تکذیب کرد

مهدوی کیا نوشت: سخنان ناپخته مربوط به پرداخت هزینه به ازای کسب عنوان مربیگری این باشگاه را توهین به خود و شخصیت حقوقی تلقی می کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روز گذشته سید مهدی آقازاده در گفتگو با تسنیم مدعی کلاهبرداری مدیرعامل پیشین یکی از باشگاه‌های گیلان با جعل مهر و سربرگ باشگاه از هادی مهدوی کیا شد.

در همین زمینه مصطفی مهدوی کیا با تکذیب اظهارات مدیرعامل سپیدرود رشت با انتشار جوابیه ای هرگونه کلاهبرداری را تکذیب کرد.

پیرو مصاحه جناب آقای سید مهدی آقازاده مدیر عامل محترم باشگاه سپیدرود رشت با آن خبرگزاری در پاسخ به مطلب مندرج در آن پورتال خبری در تاریخ ۱۵ همین ماه با موضوع “کلاهبرداری از مهدوی کیا با سوء استفاده از نام سپیدرود رشت: برخورد قانونی می کنیم) “. جوابیه زیر ارسال می گردد. لذا مقتضی است طق ماده ۲۳ قانون مطبوعات، جهت تنویر افکار عمومی در ان پورتال خبری درج گردد. در مطلب منتشر شده مدیر عامل محترم باشگاه سپیدرود رشت در اظهارات عجیبی عنوان داشته اند که فردی با اینجانب قرار دادی منعقد کرده و در ازای دریافت یک میلیارد تومان تحت عنوان اسپانسری برای تامین هزینه ها و کمک مالی به باشگاه به عنوان سرمربی باشگاه سپیدرود رشت منصوب کرده است که اساسا این اظهارات کذب و نادرست میباشد. از اینرو اینجانب ضمن شایعه بودن اینگونه اظهارات عقد هرگونه قرار داد یا تفاهم نامه با مدیرعامل این باشگاه یا هر شخص دیگر مدعی به این عنوان را تکذیب کرده و سخنان ناپخته مربوط به پرداخت هزینه به ازای کسب عنوان مربیگری این باشگاه را توهین به خود و شخصیت حقوقی تلقی کرده، حق پیگیری حقوقی این ادعا را تا روشن شدن موضوع برای خود محفوظ میدانم. امید است این باشگاه ریشه دار و مردمی از اجتناب از اینگونه حواشی و چالشهای بی مورد به جایگاه اصلی خود بازگشته و موجبات شادی علاقمندانش را فراهم سازد.

Share