ماندگاری عطر بیشتر است یا ادکلن

اگر قصد خرید عطر یا ادکلن برای خود و یا هدیه دادن به عزیزانتان دارید در فروشگاه اینترنتی خوش آرا مجموعه‌ای کامل از ادوپرفیوم، عطر و ادکلن در اختیار شما قرار گرفته است.

اگر قصد خرید عطر یا ادکلن برای خود و یا هدیه دادن به عزیزانتان دارید در فروشگاه اینترنتی خوش آرا مجموعه‌ای کامل از ادوپرفیوم، عطر و ادکلن در اختیار شما قرار گرفته است. دلیل آنکه مجموعه خوش آرا را به شما معرفی کرده‌ایم این است که می‌توانید در این مجموعه عطرهای اصلی را با خیالی آسوده و قیمتی مناسب خریداری نمایید. در انتهای این مطلب بیشتر به معرفی مجموعه خوش آرا خواهیم پرداخت اما دوست داریم در این مطلب نکته مهمی را با شما در میان بگذاریم و آن هم درباره ماندگاری عطر و ادکلن است. شاید افرادی که از عطر و ادکلن استفاده می‌کنند بخواهند بدانند ماندگاری کدامیک بیشتر است و وجود چه ویژگی‌هایی در عطر یا ادکلن بر این ماندگاری می‌افزاید؟ پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

تفاوت عطر با ادکلن در چیست؟

پیش از آن که به موضوع ماندگاری بوی عطر بپردازیم لازم است با تفاوت این دو محصول آشنا شوید. آشنایی با هریک از این محصولات به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم تصمیم بگیریم برای مکان‌ها و موقعیت‌های مختلف چه نوع عطر و ادکلنی را خریداری کنیم، ضمن آن که به این ترتیب ویژگی ماندگاری هریک مشخص خواهد شد.

عطر یا پرفیوم Perfume

عطر اصولا از روغن‌های طبیعی گیاهان و گل‌های مختلفی به دست می‌آید که با درصدی از الکل برای تثبیت بیشتر ترکیب می‌گردد. به این ترتیب هنگامی که شما مقدار کمی از عطر را روی پوست خود اسپری می‌کنید تا مدت زیادی این عطر روی بدن شما خواهد ماند که البته آن میزان از الکل که به روغن اضافه می‌شود در این ماندگاری نقش مهمی خواهد داشت.

عطر یا پرفیوم‌ معمولا ۲۰ الی ۴۰ درصد اسانس روغن یعنی بالاترین غلظت اسانس عطر را در خود دارد به طوری که چنانچه صبح کمی از آن را استفاده نمایید تا شب این بو روی بدن شما باقی خواهند ماند. از این روی عطرها عموما دارای قیمت بالاتری هستند.

ادوکلن Eau de Cologne

در تولید ادکلن از اسانس عطر با غلظت پایین‌تر یعنی در حدود ۲ تا ۴ درصد استفاده شده و با میزان الکل بیشتری آمیخته شده است بنابراین مدت ماندگاری آن کمتر از عطر خواهد بود. یک نکته در اینجا لازم به ذکر است؛ برخی فکر می‌کنند ادکلن مختص آقایان است در حالی که اینگونه نیست و ادکلن‌های زنانه نیز در برندهای مختلف در بازار موجود است.

با این تعریف از عطر و ادکلن می‌توان تفاوت‌های این دو را در موارد زیر خلاصه کرد.

  • میزان به کار رفتن اسانس
  • میزان اضافه شدن الکل
  • میزان ماندگاری عطر که نسبت به ادکلن بیشتر است.

در ادامه باید اضافه کرد نمی‌توان به طور دقیق گفت که عطر برای استفاده بهتر است یا ادکلن؛ زیرا این به سلیقه شما از انتخاب بوی عطر، زمان استفاده‌ و همچنین موقعیتی که از عطرتان استفاده می‌کنید، بستگی دارد.

فروشگاه اینترنتی خوش آرا

برای خرید یک عطر و یا ادکلن با کیفیت که از اصلی بودن آن مطمئن باشید و بدانید محصولی که خریداری می‌کنید از بوی ماندگاری برخوردار است باید حتما در درجه اول خرید خود را از مجموعه‌ای قابل اعتماد انجام دهید. به همین منظور ما فروشگاه اینترنتی خوش آرا را به شما معرفی می‌کنیم که انواع عطر، ادکلن و ادوپرفیوم و همچنین محصولات بهداشتی را از برندهای مختلف با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار داده است. مشتریان می‌توانند با مراجعه به خوش آرا www.khoshara.com  محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را به صورت آنلاین خریداری نمایند.

Share