مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد؛

قیمت تمام شده در تولیدات شرکت دخانیات بالاست | به صادرات نگاه ویژه ای داشته باشید

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: کاهش قیمت تمام شده باید یکی از اهداف و برنامه‌های شرکت دخانیات ایران باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه ارائه گزارش عملکرد ۹ ماهه شرکت دخانیات ایران با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در دفتر ایشان برگزار شد.

در این جلسه که مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونان شرکت دخانیات حضور داشتند، گزارشی در خصوص ترکیب نیروی انسانی، برنامه و عملکرد تولید و فروش، آخرین وضعیت بدهی‌ها و مطالبات، شاخص‌های مالی، ریسک‌های پیش رو، ترازنامه، دستاوردهای و برنامه‌های آتی شرکت ارائه شد.

سپس رضا مسرور در سخنانی با بیان اینکه انتظارات از شرکت دخانیات با توجه به پتانسیل و ظرفیتی که دارد بالاست، تصریح کرد: مهم‌ترین نکته برای صندوق بازنشستگی فولاد در خصوص شرکت دخانیات این است که این شرکت به عنوان یک بنگاه اقتصادی باید سودآوری مطلوبی داشته باشد. در طول یک سال گذشته در جلسات با مدیران دخانیات بر لزوم تبدیل اموال و دارایی‌های راکد به دارایی‌های مولد تاکید کرده ام. مدیران دخانیات باید موانع موجود در مسیر تحقق این موضوع را برطرف نمایند.

مسرور ضرورت فعال‌سازی خطوط تولید راکد و غیرفعال با استفاده از راهکارهای عملیاتی را خاطرنشان و عنوان کرد: عدم تناسب ماشین آلات با نیاز بازار مشکلی است که ضروری دارد در این خصوص برنامه مقتضی ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه قیمت تمام شده در تولیدات شرکت دخانیات بالاست ادامه داد: کاهش قیمت تمام شده باید یکی از اهداف و برنامه‌های این شرکت باشد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با تاکید بر بحث صادرات محصولات دخانیات گفت: با توجه به نرخ ارز، صادرات ارزش افزوده مطلوبی برای دخانیات دارد. بنابراین ضروری است مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت تیم متخصصی را برای این منظور تشکیل دهند و به صادرات نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

Share