معاونت حقوقی ریاست جمهوری خبر داد:

ریاست جمهوری از صداوسیما شکایت خواهد کرد

معاونت حقوقی ریاست جمهوری اعلام کرد به دنبال پخش صحبت های توهین آمیز نسبت به رییس جمهور و وزرای دولت در یکی از برنامه های تلویزیونی صداوسیما از این سازمان و کلیه عوامل پخش این برنامه شکایت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در واکنش به توهین‌های پخش شده نسبت به رئیس جمهور و وزرای دولت معاونت حقوقی از صداوسیما شکایت خواهد کرد.

معاونت حقوقی ریاست جمهوری اعلام کرد به دنبال پخش صحبت‌های توهین‌آمیز نسبت به رییس جمهور و وزرای دولت در یکی از برنامه‌های تلویزیونی صداوسیما از این سازمان و کلیه عوامل پخش این برنامه شکایت خواهد کرد.

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور:

‏آنچه در برنامه‌ای از شبکه چهار رخ داده افتضاحی شرم‌آور است. بحث آزادی بیان نیست چون دیگر همه می‌دانند که نقد و اعتراض که هیچ، حتی با درشت‌گویی به رییس‌جمهور هم ابدا عقوبتی در میان نخواهد بود؛ اما شوربختانه این بار بحث هرزگویی و فحاشی است.

‏آنتن ‎صداوسیما در روز رفتن ترامپ و همزمان با افتتاح سومین ابر پروژه جهان در سال ۲۰۲۰ توسط ‎رییس جمهور، جولانگاه افترا و توهین است و این شرارت، دیگر خارج از تحمل است. جای تاسف که گوینده‌ آن محتوای سخیف و اتهام رکیک، معمم و رسانه هم، رسانه‌ ملی است.

‏و تأسف بیشتر که تا این لحظه، کسی از مقامات سازمان ‎صداوسیما به این سطح از فضاحت، واکنشی نداشته.

دفتر رییس جمهور، منتظر توضیح سریع و صریح رسانه‌ ملی در این باره خواهد بود و مصمم است که این مورد عجیب و شرم‌آور را به صورتی مؤثر و در بالاترین سطوح پیگری نماید.

Share