فرماندار آستانه اشرفیه خبر داد؛

درمانگاه تامین اجتماعی آستانه ۱۹ بهمن به صورت رسمی افتتاح می‌شود

فرماندار آستانه گفت: از ۱۲ بهمن کادر درمان در درمانگاه تامین اجتماعی مستقر و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و در ۱۹ بهمن به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار آستانه اشرفیه در نماز جمعه امروز این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و امام شهدا، آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری و آرزوی توفیق روز افزون برای دولت تدبیر و امید، دهه فجر و چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب را تبریک گفته و بیان داشت: متاسفانه در روزهای گذشته دوتن از ورزشکاران نامی کشور آقای میناوند و آقای انصاریان در اثر بیماری کرونا از دست رفتند این ضایعه را به همه مردم بخصوص جامعه ورزش تسلیت عرض میکنم.
حمید رضائی گفت: انقلاب اسلامی که پس از سال‌ها مبارزه با رهبری بی‌بدیل امام خمینی ره و فداکاری و مشارکت مردم به پیروزی رسید دارای دو رکن اساسی جمهوریت و اسلامیت بود بر همین اساس در کوتاهترین زمان پس از پیروزی، نوع نظام سیاسی به رای مردم گذاشته شد و با رای قاطع مردم تثبیت شد.
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب، توطئه‌های فراوانی توسط دشمنان برای از بین بردن آن صورت گرفت که مهمترین آن جنگ تحمیلی بود اما با رهبری مدبرانه امام ره و فداکاری و مشارکت همه جانبه مردم ما پیروز شدیم. پس از آن جمهوری اسلامی به پیشرفت‌های خیره کننده‌ای رسید، در ادامه همان توطئه‌ها و خباثت‌ها، دشمنان این ملت از سال ۹۷ بر خلاف تعهدات بین المللی خود در برجام، سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت اِعمال کردند و یک جنگ تمام عیار اقتصادی را بر ما تحمیل کردند، هدف آن‌ها ایجاد قحطی و نا امنی و از پا در آوردن نظام بود اما این بار نیز با مقاومت ملت و هدایت‌های مقام معظم رهبری و اقدامات دولت نتوانستند به هدف شوم خود برسند، هرچند مشکلاتی برای مردم و کشور درست کردند.
فرماندار آستانه اشرفیه ادامه داد: در چنین شرایط سختی و با وجود همه گیری بیماری کرونا و محدودیت‌هایی که در این رابطه وجود دارد هر روز شاهد بهره برداری از پروژه‌های بزرگ در حوزه‌های مختلف در سطح کشور هستیم.
وی با بیان اینکه در شهرستان آستانه اشرفیه نیز از سال ۹۲ و پس از استقرار دولت تدبیر و امید شاخص‌های توسعه به میزان قابل توجهی ارتقاء پیدا نموده، افزود: از جمله آن می توان به گازرسانی و آب‌رسانی به همه روستاهایی که فاقد گاز و آب شرب بودند با احداث بیش از ۴۰۰ کیلومتر شبکه گاز و ۱۵۰۰ کیلومتر شبکه آب شهری، روستایی و فاضلاب، اجرای بیش از ۲۷۰ کیلومتر آسفالت و روکش آسفالت، احداث و اصلاح حدود ۹۵ کیلومتر شبکه برق فشار متوسط و ۶۰۸ دستگاه پست توزیع هوایی و ۳۲۰ کیلومتر کابل خود نگه دار، اجرای طرح تجهیز در بیش از ۲۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی، تحویل بیش از ۴۰۰۰ جلد سند روستایی، آماده‌سازی و تحویل ۷۶۳ واحد مسکن مهر، پوشش اینترنتی همه روستاها و بسیاری از پروژهایی که در حوزه صنعت، خدمات، کشاورزی، ورزش و… در این دولت به بهره برداری رسیده و در این مجال کوتاه امکان بیان جزئیات آن‌ها وجود ندارد، اشاره کرد.
رضایی تصریح کرد: در دهه فجر امسال ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۹ میلیارد و ۴۲۷ میلیون تومن به بهره برداری می‌رسد که در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، برق، عمران شهری و روستایی و… بوده و مهمترین آن‌ها بهره‌برداری از درمانگاه تامین اجتماعی است که با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومن احداث شده، این درمانگاه که دارای بخشهای مختلف از جمله داروخانه آزمایشگاه پزشک عمومی دندانپزشکی و… است از ۱۲ بهمن کادر درمان در آن مستقر و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و در ۱۹ بهمن به صورت رسمی افتتاح می‌شود.
وی افزود: پروژه‌های بزرگی همچون پل کابلی، چهار بانده نمودن محور آستانه به کیاشهر و مخزن ده هزار مترمکعبی آب شهری با پیشرفت فیزیکی بالا در حال تکمیل است که انشاالله تا پایان این دولت به بهره برداری خواهد رسید.
رضایی در پایان ضمن تشکر از امام جمعه محترم و ستاد نماز جمعه گفت: از مردم عزیز تقاضا دارم برای قطع زنجیره بیماری به توصیه‌های بهداشتی توجه نمایند و ضمن استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از حضور در تجمع‌ها و تردد‌های غیر ضروری خود داری نمایند.

Share