فرماندار آستانه اشرفیه مطرح کرد:

توهین به رییس جمهوری تخریب نظام است | استفاده از ماسک را در دستور کار قرار دهیم

فرماندار شهرستان آستاته اشرفیه گفت: مسوولان باید انتقادپذیر و پاسخگو باشند اما کسی حق توهین و ناسزا ندارد. ریاست جمهوری شخص دوم کشور پس از رهبری است و تخریب وی تخریب مجموعه نظام اسلامی است که باید این موضوع را مد نظر داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حمید رضائی لاکسار در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک حلول ماه رجب و تشکر از مردم فهیم و با بصیرت شهرستان آستانه اشرفیه جهت حضور در رژه‌ی با شکوه موتوری و خودرویی در ۲۲ بهمن، توهین به رییس جمهوری در راهپیمایی موتوری ۲۲ بهمن را اقدامی غیراخلاقی دانست و گفت: رییس جمهوری مورد احترام رهبر معظم انقلاب است و اقدام ناپسند توهین به وی، پذیرفتنی نیست. افراد قلیلی بر خلاف فضای همدلی در کشور و منویات مقام معظم رهبری دست به این اقدام زدند که شیرینی این حماسه به یادماندنی که در جهان بازتاب گسترده‌ای داشت را به کام مردم را تلخ کرد.

فرماندار شهرستان آستاته اشرفیه تصریح کرد: مسوولان باید انتقادپذیر و پاسخگو باشند اما کسی حق توهین و ناسزا ندارد. ریاست جمهوری شخص دوم کشور پس از رهبری است و تخریب وی تخریب مجموعه نظام اسلامی است که باید این موضوع را مد نظر داشت.

رضائی در ادامه با اشاره به سخنان رهبری که فرمودند باید از ترویج بدزبانی جلوگیری شود، گفت: ۲۲ بهمن نماد یک انقلاب فرهنگی است، نمادی که امام راحل هم آن را یک انقلاب فرهنگی نامیدند و توهین در این آیین به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، شهدای مدافع سلامت را در امتداد شهدای دفاع مقدس دانست افزود: این عزیزان با تلاش مجاهدانه خود قداست، جوهره و ارزش جدیدی را به مجموعه ارزش‌های جامعه پزشکی ما بخشیدند و با توجه به نزدیکی سالروز شهید مدافع سلامت دکتر کوچکی نیا باید برای گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان شهرداری و دستگاههای فرهنگی اقدامات لازم را بعمل آورند.

رضائی با بیان اینکه تغییر وضعیت رنگ کرونایی زنگ خطر موج چهارم این بیماری را در استان به صدا در آورده و این هشدار جدی است تصریح کرد: این تبدیل وضعیت‌ها زنگ هشداری برای ورود به موج چهارم است و ضروری است کماکان دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله کاهش تجمعات، کاهش ترددها، رعایت فاصله‌گذاری، استفاده از ماسک را در دستور کار قرار دهیم. چراکه ورود به موج جدید خسارت جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان با اشاره به مناسبت‌های پیش رو در ماه رجب و شعبان گفت: با توجه به شرایط کرونایی کشور لازم است حتی المقدور مراسمات از طریق فضای مجازی و به صورت غیر حضوری برگزار شود.

Share