رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود؛

به دنبال بهره وری کامل از موقوفات لنگرود هستیم | ۸۰ امامزاده تحت مدیریت اوقاف لنگرود هستند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود گفت: ۸۰ امامزاده تحت مدیریت ما هستند و از محل درآمد نذورات در راستای عمرانی و بازسازی و همچنین فعالیت قرآنی استفاده می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید مرتضی فخر موسوی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم از محل تست موقوفه امامزاده عبدالله لنگرود اظهار کرد: این مراسم با حضور مهدی قره شیخ لو رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود با اشاره به تلاوت سه قاری برتر گیلان گفت: ابراهیم فلاح تبسم چهره، حسین رفیعی و محمد فلاح‌پور در این مراسم آیات قرآن کریم را تلاوت کردند.

فخرموسوی با اشاره به تلاش اوقاف در بسط و توسعه موقوفات و اجرای نیات واقفین یادآور شد: مراسم های بزرگی از مواسات گرفته تا کمکهای معیشتی، مذهبی و فرهنگی مطابق با نیات واقفین اجرایی شده و ما عمل امینانه به وقف داریم.

وی از ثبت سه وقف در حوزه مساجد، حسینه و تکایا و یک وقف در حوزه اسناد بورسی اشاره کرد و به دنبال بهره وری کامل از بیش از صد موقوفه لنگرود هستیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود گفت: ۸۰ امامزاده تحت مدیریت ما هستند و از محل درآمد نذورات د راستای عمرانی و بازسازی و همچنین فعالیت قرآنی استفاده می کنیم.

Share