تصفیه فاضلاب به میزان ۲۰۰ مترمکعب در شبانه روز؛

بهره برداری از پکیج تصفیه فاضلاب مجتمع مسکن مهر صومعه سرا

پکیج تصفیه فاضلاب مجتمع مسکن مهر ۳۵۰ واحدی صومعه سرا با حضورمسئولین استانی، محلی، مردم ساکن در این مجتمع و همکاران شرکت آب و فاضلاب گیلان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پکیج تصفیه فاضلاب مجمتع مسکن مهر ۳۵۰ واحدی صومعه سرا با حضور مسئولین استانی، محلی، مردم ساکن در این مجتمع و همکاران شرکت آب و فاضلاب گیلان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

علیرضا غیاثی معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب گیلان در این مراسم گفت: این پیکج با ظرفیت تصفیه فاضلاب به میزان ۲۰۰ مترمکعب در شبانه روز برای جمعیتی معادل ۱۲۰۰ نفر، همزمان با حداث یک واحد ایستگاه پمپاژ فاضلاب، توسط شرکت آب و فاضلاب گیلان طراحی و احداث شده است.

وی، روش تصفیه فاضلاب در در این پکیج را هوادهی گسترده با قابلیت حذف نیتروژن عنوان کرد و افزود: این سیستم، فاضلاب ورودی با BOD ۲۳۰ میلی گرم در لیتر را در خروجی به زیر ۲۰ میلی گرم در لیتر کاهش می‌دهد و پساب آن را قابل هدایت به طبیعت می‌نماید.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب گیلان هزینه اجرای این پکیج را بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال عنوان و تاکید کرد: با راه اندازی و بهره برداری این پیکج علاوه بر ممانعت از ورود ۲۰۰ متر مکعب فاضلاب به طبیعت، افزایش بهداشت عمومی و کاهش بیماری‌های احتمالی ناشی از دفع غیر بهداشتی فاضلاب را شاهد خواهیم بود.

Share