مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان:

اقامه نماز جمعه در ۱۳ شهر گیلان با تصمیم کمیته شهرستانی است

مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان گفت: اقامه نماز جمعه فردا اول اسفند در ۱۳ شهر با وضعیت نارنجی با تصمیم کمیته شهرستانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام و المسلمین ولی الله عادلی  اظهار داشت: در ادامه همکاری و همراهی با ستاد مبارزه با ویروس کرونا و تصمیم کمیته استانی با محوریت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، نماز جمعه این هفته در شهرهای لاهیجان، رودسر، چابکسر، کلاچای، رحیم آباد، صومعه سرا، گوراب زرمیخ، رودبار، لوشان، منجیل، رستم آباد، آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر با وضعیت نارنجی با تصمیم کمیته شهرستانی (امام جمعه، فرماندار و مرکز بهداشت) است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه در بقیه شهرهای گیلان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی اقامه می شود، اضافه کرد: نماز جمعه در رشت نیز به امامت آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.

در شرایط عادی نماز جمعه در ۳۵ شهر استان گیلان برگزار می شود.

گیلان با  دو و نیم میلیون نفر جمعیت از نخستین استانهای درگیر ویروس کرونا در کشور بود .بر اساس آخرین آمار، ۳۹۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان گیلان بستری هستند.

Share