آتش نشانی رشت خبر داد؛

مهار آتش سوزی در راسته طلا فروشان رشت | مصدومیت، جراحت و سوختگی۳تن از شهروندان

شهرام مومنی رییس سازمان آتش‌نشانی رشت از حادثه آتش سوزی در ساعت ۱۰:۲۰ صبح امروز ۲۴ دی واقع در بازار رشت، راسته زرگران، پشت پاساژ پردیس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهرام مومنی رییس سازمان آتش‌نشانی رشت از اعزام ۳۵ تن از آتش نشان بهمراه ۱۰دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه واقع در بازار رشت، راسته زرگران، پشت پاساژ پردیس خبر داد.

وی با بیان اینکه علت حادثه درکارگاه طلاسازی؛ بی‌احتیاطی و استفاده از بنزین در کنار بخاری روشن بوده، ادامه داد: خوشبختانه با توجه به اطلاع به موقع شهروندان و حضور آتش نشانان مستقر در ایستگاه بازار مانع از گسترش و پیشروی آتش شد.

وی به مصدومیت، جراحت و سوختگی۳تن از شهروندان (کارگران) درجریان این آتش سوزی و سوختگی از ناحیه دست، صورت و گردن وشکم اشاره داشت وگفت: مصدومین جهت انجام مراحل درمان به عوامل اورژانس سپرده شدند.

مومنی با تاکید بر اینکه محل آتش سوزی کارگاه طلاسازی بوده و با وجود مواد قابل اشتعال وسیلندرهای متعدد هوا برش احتمال انفجار و سرایت آتش بیشتر و بیشتر می‌شد، گفت: خوشبختانه با عکس العمل به موقع آتش نشانان این آتش سوزی گسترشی نداشت و با اقدام سریع آتش نشانان از پیشروی آن جلوگیری شد.

Share