با حضور قائم مقام رئیس کل دادگستری گیلان؛

مراسم تکریم و معارفه ریاست حوزه قضایی کوچصفهان برگزار شد

عیسی نعمتی با ابلاغ حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی بخش کوچصفهان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه قضایی بخش کوچصفهان با حضور مجید الهیان قائم مقام رئیس کل دادگستری استان گیلان در این حوزه قضایی برگزار شد.

طی این مراسم که امام جمعه و جمعی از مسئولان دولتی، نظامی و انتظامی این بخش نیز در آن حضور داشتند، از تلاش‌های عظیم نوحی رئیس سابق حوزه قضایی بخش کوچصفهان تقدیر شد و عیسی نعمتی با ابلاغ حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی این بخش معرفی شد.

گفتنی است عیسی نعمتی پیش از این ریاست حوزه قضایی بخش رودبنه را برعهده داشت.

حجت الاسلام حکیمی گیلانی امام جمعه کوچصفهان در این جلسه با بیان اینکه از فواید جابجایی مدیران استفاده از تجارب گذشته در فضای کاری جدید است، افزود:  مراقب زالو صفت ها باشید که ممکن است امتیازی برای اداره شما در نظر بگیرند و ارتباط شما با برخی از افراد را بهم بزنند و با از بین بردن این ارتباط ها به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

وی افزود: یکی از مزیت هایی که حضرت آیت‌الله رئیسی دارند این است که ایشان از بدنه خود قضائیه هستند و امروز هم با افتخار می توانیم بگوییم که مقام معظم رهبری از انتصاب ایشان خوشحال هستند.

امام جمعه کوچصفهان با بیان اینکه، آیت الله رئیسی مبارزه با مفاسد را از بدنه قوه قضائیه شروع کردند که کار خوبی بوده است، افزود: قوه قضائیه در راستای عدالت اجتماعی و توسعه در حوزه های مختلف سهم بسزایی دارد و تکریم ارباب رجوع فقط برخو‌رد خوب نیست بلکه تقلیل اطاله دادرسی مصداق بارز تکریم ارباب رجوع است.

Share