خودرویی که طی ۶.۹ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد

لیپ؛ خودروی کوپه چینی با ظاهری کاملا متفاوت و مجموعه‌ای از امکانات روز+ تصاویر

این خودرو طی ۶.۹ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد. در بخش جعبه دنده نیز از نمونه تک سرعته که با محور جلو در ارتباط است، استفاده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از عصر ایران، لیپ موتور نام یک کمپانی چینی تولیدکننده خودروهای الکتریکی است که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۵ آغاز کرده است و دفتر مرکزی آن در چجیانگ قرار دارد.

یکی از محصولات این کمپانی که طراحی متفاوتی را نیز همراه خود دارد، کوپه‌ای با نام ال پی-اس۰۱ است. این محصول با توجه به تریم در مدل ۲۰۲۰ از ۱۸۳۴۰ تا ۲۲۹۳۰ دلار قیمت دارد.

از منظر ابعاد برابر با ۴۰۷۵ میلیمتر در طول، ۱۷۶۰ میلیمتر در عرض و ۱۳۸۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۵۰۰ میلیمتر است. ارتفاع از زمین ۱۲۰ میلیمتر محاسبه شده است.

رینگ‌های آلومینیومی در حالت استاندارد ۱۷ اینچی هستند.

به عنوان یک خودروی الکتریکی از موتور ۱۲۵ کیلوواتی با گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر استفاده می‌کند. باتری ۴۸ کیلووات ساعتی لیتیومی آن دستیابی به برد حرکتی ۴۵۱ کیلومتر را تضمین میکند و حدود ۸ ساعت برای شارژ کاملش زمان نیاز است.

این خودرو طی ۶.۹ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد. در بخش جعبه دنده نیز از نمونه تک سرعته که با محور جلو در ارتباط است، استفاده شده است.

از امکانات کابین می‌توان به نشانگر دیجیتال امپر، سیستم تهویه اتوماتیک در تمام تریم ها، استارت دکمه ای، کروز کنترل ثابت، پشتیبانی از فرمان‌های صوتی، بلوتوث، یو اس بی، تنظیم الکتریکی صندلی ها، استراحتگاه دست، پاور ویندوز، اسکاری روف ثابت، آینه‌های الکتریکی و سنسور باران اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: کروز کنترل ثابت، رادار پارک جلو و عقب، دوربین عقب، نشانگر فشار باد لاستیک ها، ای بی‌اس، ایی بی‌دیی، دستیار ترمز، سیستم پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری، دستیار حرکت در سربالایی، نمایش نقاط کور دید راننده، سیستم پارک اتوماتیک، ایزوفیکس، ورود بدون کلید و… قابل اشاره هستند.

Share