معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد

اصلاح آیین نامه حقوق و دستمزد | تسهیلات مناسب برای کارکنان دانشگاه آزاد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی از اصلاح آیین نامه دستمزد و حقوق و تسهیلات مناسب برای اساتید و کارکنان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدمهدی فداکار در سفر به استان خراسان جنوبی از واحدهای فردوس و طبس بازدید و با کارکنان و اساتید این واحدها دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این بازدید با تاکید بر اصلاح چارت های ادرای دانشگاه، گفت: تبدیل وضعیت نیروهای قرارداری با سابقه پنج سال به بالای دانشگاه آزاد اسلامی به رسمی قطعی در حال انجام است

وی قرارداد با بیمه تکمیلی مناسب، اصلاح آیین نامه دستمزد و حقوق و تسهیلات مناسب برای اساتید و کارکنان را از دیگر برنامه های این معاونت عنوان کرد.

دکتر غفاری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس نیز گزارشی از وضعیت و امکانات واحد فردوس ارائه کرد و گفت: واحد فردوس دارای امکانات مناسب و پتانسیل عالی برای جذب دانشجویان بیشتر است، اما نبود امکانات ریلی و هوایی و دوری از مراکز پرجمعیت کشور، باعث رکود دانشجو بوده و نیاز به مساعدت در حمایت از طرح های علمی و پژوهشی دارد تا بتوانیم درآمدزایی بیشتری داشته باشیم.

وی ساخت سرای دانشجویی، تاسیس مرکز مشاوره بالینی جهت حفظ و توسعه رشته های روانشناسی تا مقطع دکتری، ساخت سلف سرویس مناسب دانشجویان در واحد و توسعه مزرعه نمونه کشاورزی را از جمله این طرح‌ها دانست و افزود: انجام این طرح ها نیاز به تخصیص بودجه از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

بر اساس اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، در ادامه این نشست، برخی از کارکنان به بیان خواسته ها و مشکلات خود پرداختند.

Share