فرمانده انتظامی گیلان؛

کشف ۶۷ تن روغن‌ از انبار یک محتکر در رشت | محتکر ۴۸ ساله به مرجع قضائی معرفی شد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۷ تن روغن خوراکی احتکاری به ارزش ۶ میلیارد ریال توسط پلیس امنیت اقتصادی در شهر رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،سردار “عزیزاله ملکی” در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به وضعیت و التهاب به وجود آمده در بازار روغن و کمبود آن در سطح عرضه، اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی همه جانبه برای شناسایی و برخورد با محتکران در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با تحقیقات میدانی گسترده از وجود یک انبار دپو روغن خوراکی احتکاری در رشت مطلع شده و موضوع را مورد بررسی قرار دادند، گفت: این انبار در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر رشت شناسایی شد.

فرمانده انتظامی گیلان به اعزام ماموران انتظامی به این مکان و کشف ۶۷ تن روغن مایع خوراکی احتکار شده از انبار مورد نظر اشاره کرد و اذعان داشت: محتکر ۴۸ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان با تاکید بر برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس با محتکران و مخلان نظام اقتصادی از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه احتکار و قاچاق کالا، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

Share