رئیس شبکه بهداشت رودسر:

پایش ۴۰ هزار رودسری در طرح شهید سلیمانی | ۱۱ مورد مشکوک شناسایی شد

سید علی میر هاشمی با اشاره به اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی گفت: تاکنون نیز ۴۰ هزار و ۵۹۵ خانوار از جمعیت شهرستان رودسر در قالب این طرح پایش و غربالگری شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید علی میر هاشمی با اشاره به اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی در راستای شناسایی افراد مشکوک به کرونا، اظهار کرد: در این طرح ۱۲۰۰ نفر از بسیجیان رودسر مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه این افراد در قالب ۳۰۰ تیم ۳ نفره در سطح محلات شهرستان رودسر اقدام به غربالگری و پایش شهروندان هستند، افزود: تاکنون نیز ۴۰ هزار و ۵۹۵ خانوار از جمعیت شهرستان رودسر در قالب این طرح پایش و غربالگری شده‌اند.

هاشمی بیان کرد: از این تعداد ۴۰ مورد مشکوک به ویروس کرونا به مراکز جامع سلامت ارجاع داده شدند تا در صورت نیاز تست گرفته شود.

وی با بیان اینکه تست ۱۱ نفر از این افراد مثبت اعلام شده است، اضافه کرد: این تعداد هم برای قطع شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا در قرنطینه هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان رودسر با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۷ بیمار به علت مشکلات حاد تنفسی در مراکز درمانی رودسر بستری هستند، ادامه داد: نقاهتگاهی نیز با همکاری اداره آموزش و پرورش برای افرادی که تمایل دارند دوران قرنطینه را در چنین اماکنی بگذرانند تعیین شده است

Share