شهردار رشت در دیدار جمعی از پرستاران نمونه عنوان کرد:

صحنه‌هایی زیبا و حماسه‌هایی بزرگ توسط مدافعان سلامت خلق شده است

شهردار رشت با بیان اینکه در طول چند ماهه اخیر مدافعان سلامت حماسه‌هایی بزرگ خلق‌ کرده‌اند گفت: صبوری و ایثار کادر بهداشت و درمان برای نجات جان بیماران بسیار ارزشمند و قابل ستایش است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید محمد احمدی شهردار رشت امروز (یکشنبه ۲۹ آذر) در مراسم تقدیر از جمعی از پرستاران نمونه که با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان شهری، پزشکان و کادر درمان برگزار شد، اظهار داشت: تلاش‌های خالصانه مدافعان سلامت هیچ گاه از ذهن و خاطره مردم پاک نمی‌شود.

شهردار رشت ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س)، روز پرستار و با پاسداشت یاد و نام شهدای عرصه سلامت عنوان کرد: بدون شک پیش از شیوع ویروس منحوس کرونا زحمات و تلاش‌های خدمتگزاران عرصه بهداشت و درمان و پرستاران تا این اندازه ملموس نبود.

وی با مسماترین تطابق روز پرستار را تاریخ اسلام دانست و با بیان اینکه حضرت زینب (س) به عنوان یگانه پرچم‌دار دشت کربلا، تیمار بیماران را بر عهده داشتند افزود: از عهده و توان من خارج است که بتوانم به شکل کاملی از پرستارانی که در یکسال اخیر برای دیار و مردمان خود زحمت کشیدند تقدیر کنم.

احمدی استقامت و صبوری شبانه‌روزی کادر درمان در سراسر کشور از جمله در استان گیلان را بسیار ارزشمند و قابل ستایش خواند و تصریح کرد: در طول چندماهی که از شیوع بیماری کرونا در کشور و استان گیلان می‌گذرد صحنه‌هایی زیبا و حماسه‌هایی بزرگ توسط مدافعان سلامت خلق شده است.

وی به شهادت تعدادی از مدافعان سلامت گیلان نیز اشاره کرد و با تاکید بر اینکه کادر خدوم بهداشت و درمان در کنار تکالیف الهی و سازمانی خود فراتر از وظیفه‌شان خدمتگزاری کرده‌اند ابراز داشت: امیدواریم در آینده نزدیک با همکاری و مشارکت آحاد مردم شاهد از بین رفتن این ویروس منحوس و برقراری شادی و نشاط همیشگی در جامعه باشیم.

شهردار رشت همکاری و مشارکت قشرهای مختلف مردم برای قطع چرخه انتقال ویروس کرونا را به ویژه در شرایط فعلی ضروری خواند و اذعان کرد: اعمال محدودیت‌ها در تردد و فعالیت اصناف و دیگر نهادها زمانی می‌تواند اثربخش‌تر باشد که شهروندان نیز خود را ملزم به رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی بدانند.

در پایان این مراسم لوح تقدیر و هدایایی نیز توسط شهرداری رشت به پرستاران نمونه اهداء شد.

Share