با حکم مدیرعامل آبفای گیلان؛

حامد آذر بلگوری سرپرست امور آبفای شهرستان تالش شد

صبح امروز در مراسمی با در محل فرمانداری تالش با حضور معاون مالی و پشتیبانی و مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان تالش معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح امروز در مراسمی با در محل فرمانداری تالش با حضور معاون مالی و پشتیبانی و مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان تالش معرفی شد.

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مهندس اصلح نژاد مدیر پیشین امور آبفای شهرستان تالش، طی حکمی از سوی سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای گیلان، حامد آذر بلگوری بعنوان سرپرست امور آبفای این شهرستان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است؛ حسب اختیارات حاصله از مفاد ماده ۲۲ اساسنامه شرکت، به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست امور آب و فاضلاب تالش منصوب می‌گردید تا وظایف محوله را زیر نظر اینجانب به نحو احسن انجام دهید. امید است با اتکال به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسیه شهداء نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد برنامه‌های کاری خود در راستای اهداف شرکت موفق و موید باشید.

گفتنی است؛ حامد آذر تا قبل از یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی گیلان، بعنوان کارشناس بهره برداری و ناظر عالی شرکت آب و فاضلاب روستایی این استان مشغول بکار بود.

وی متولد سال ۱۳۶۴ و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران است.

Share