کشت دار: هیچ کدام با واقعیت کمترین قرابتی ندارند

تکذیب ادعاهای پدر روح‌الله زم پیرامون ملاقات با پسرش

پدر روح الله زم در واکنش به اعدام فرزندش در صبح امروز، در یادداشتی با عنوان «قصۀ روح‌الله» به آن واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح امروز پس از اجرای حکم روح‌الله زم که به اتهام افساد فی الارض در دادگاه بدوی به اعدام محکوم و این حکم در روندی قانونی و عادی در دیوان عالی کشور نیز بررسی و تایید شده بود، پستی در صفحه اینستاگرام محمدعلی زم، پدر نامبرده منتشر شد که حاوی اطلاعاتی با درونمایه‌ای احساسی بود.

در همین زمینه مهدی کشت دار، مدیر عامل خبرگزاری میزان در توییتر نوشت:

قصه پدر ‎روح الله زم از جزییات دیدار با فرزندش مملو از یک داستان سرایی احساسی بود.

از بفرما زدن عبا برای نماز جماعت که بگذریم باید پرسید، آقای زم زمانی که فرزند شما در صدای آمریکا گرای تحریم می‌داد هم برنامه را برای قوه قضاییه ضبط می‌کردند؟

‏در داستان پردازی پدر زم جزییاتی از آخرین دیدار منتشر شده که هیچ کدام با واقعیت کمترین قرابتی ندارند.

البته سابقه این گونه سخن گفتن محمدعلی زم به زمانی برمیگردد که مدعی بود هیچ راه ارتباطی با روح الله ندارد تا اینکه فیلم گفتگو با پسرش و نگرانی او برای تعداد ممبرهای آمدنیوز منتشر شد.

‏روح الله پیش از این جلوی لنز دوربین همپاله‌های خود اقرار به وطن فروشی، جاسوسی برای دول متخاصم با ایران، همکاری با آمریکا برای تحریم ایرانیان کرده بود؛ منتهی با ادبیات آن روزها.

‏کارنامه زمِ پسر در وطن فروشی از همان فرانسه و ترکیه پر و پیمان بود، کارنامه‌ای که در دادگاه انقلاب نیز مورد تایید روح الله قرار گرفت و نیازی به داستان سرایی احساسی پدر نبود.

Share