«فهمی هیناوی» کیست؟

ترور یکی از مقامات ارشد سرویس جاسوسی موساد؟

شامگاه پنجشنبه در یکی از خیابان های اسرائیل فردی مورد هدف چندین گلوله قرار گرفت، و گفته می شود او یکی از مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روز گذشته شخصی در اسرائیل به نام فهمی هیناوی که ۴۵ سال سن داشت در یکی از خیابان های اسرائیل مورد هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

افرادی ناشناس ۱۵ گلوله به او شلیک کردند گفته می شود او یکی از مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی است.

دانلود

به گزارش فارس، روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست ابتدا شامگاه پنجشنبه ساعت ۲۳:۱۰ به وقت محلی گزارش داده یک تیراندازی در شهر «جات» در شمال فلسطین اشغالی به وقوع پیوسته و بر اثر آن فردی ۲۷ ساله به قتل رسیده است. این رسانه بدون اشاره به جزئیات بیشتر نوشته که پلیس در حال انجام تحقیقات درباره این حادثه است.

این روزنامه ۱۶ دقیقه بعد خبر دیگری منتشر کرده و نوشته یک مرد ۴۰ ساله بر اثر تیراندازی در نزدیکی منطقه «گیناتون» در مرکز فلسطین اشغالی به قتل رسیده است. پلیس گفته که در حال تحقیقات درباره مرگ این فرد است و به نظر می‌رسد که این حادثه قتل از قبل برنامه‌ریزی‌شده بوده است.

«فهمی هیناوی» کیست؟
در همین حال برخی رسانه‌ها جزئیات بیشتری از جمله اسامی افراد به قتل رسیده را نیز منتشر کرده‌اند.

گفته می‌شود ساعت ۲۱ پنجشنبه (دیشب) مردی ۴۵ ساله به نام «فهمی هیناوی» در خیابانهای شهرک جیناتون با شلیک بیش از ۱۵ گلوله کشته شد. یک ساعت و نیم قبل از این قتل، نیز یک جوان ۲۷ ساله به نام «محمد بدران» در روستای زمر کشته شد. سه شنبه گذشته هم یک مرد ۷۳ ساله به نام «شوبیا تاتور» و پسر ۳۹ ساله‌اش در روستای رینا کشته شدند.

Share