بیش از ۵۰ سال طبابت؛

پدر طب اطفال آستارا درگذشت | وداع با پیکر دکتر علی اصغر صادقی

دکتر علی اصغر صادقی شبستری از پزشکان حاذق و باسابقه اهل استان آذربایجان شرقی در شهرستان آستارا بود که بیش از ۵۰ سال از عمر خود را در این شهرستان و در این عرصه صرف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مردم قدرشناس شهرستان مرزی بندر آستارا پیکر دکتر علی اصغر صادقی شبستری بنیانگذار طب اطفال در آستارا و نخستین پزشک متخصص کودکان که نیم قرن از عمر خود را در راه سلامت مردم صرف کرده بود را به خانه ابدی بدرقه کردند.

رئیس بیمارستان دکتر شهید بهشتی این شهرستان در آیین تشییع پیکر دکتر صادقی بیان کرد: ایشان از پزشکان حاذق و با سابقه آستارا بود که بیش از ۵۰ سال در این شهرستان به طبابت پرداخت.

دکتر حسین احمدی طبابت دکتر صادقی را بعد از بازنشستگی نیز در بیمارستان این شهرستان کاملاً دغدغه‌مند دانست و تصریح کرد: این فرهیخته علم پزشکی دو سوم از عمر گرانبهای خود را به عنوان یک پزشک خود خوشنام سپری کرد.

احمدی ادامه داد: دکتر صادقی شبستری بیش از بیست سال رئیس بیمارستان این شهرستان بود و این یک ضایعه بزرگ برای مردم این شهرستان است.

وی با اشاره به یادگارهای دکتر صادقی در شهرستان آستارا گفت: دو فرزند پسر دکتر صادقی به نام های سروش و سینا نیز در رشته های مختلف پزشکی فارغ التحصیل شده و هم اکنون مانند پدر به مردم این شهرستان خدمت می کنند.

دکتر صادقی شبستری پزشکی حاذق، خوشنام و اخلاق‌مدار بود که از بیماران نیازمند خود حق معاینه نمی گرفت و به طور شبانه روزی به آنها خدمت رسانی می کرد و پیکر این پزشک محبوب بطور باشکوه و مردمی تشییع و در آغوش خاک آرام گرفت.

Share