به مناسبت آغاز هفته کتاب و در کتابخانه های عمومی سراسر گیلان صورت می پذیرد؛

عضویت رایگان دوستداران کتاب در۲۴ آبان از طریق سامانه سامان

همزمان با آغاز بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و به مناسبت تکریم دوستداران کتاب و کتابخوانی، طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی در روز شنبه(۲۴آبان) بصورت غیرحضوری و از طریق سامانه samanpl.ir انجام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی به مناسبت فرارسیدن بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، در روز شنبه ۲۴ آبان‌ماه در تمامی کتابخانه‌های عمومی گیلان انجام می‌شود.

در این طرح سراسری علاقمندان و دوستداران کتاب می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه‌های عمومی به آدرس www.samanpl.ir در روز شنبه (۲۴آبان) و تکمیل فرم درخواست ثبت‌نام پس از تایید کتابداران از این طرح بهره‌مند شوند.

بر اساس این طرح عضویت در کتابخانه‌های عمومی به صورت سراسری صورت می‌گیرد و هر عضو با ثبت نام در یک کتابخانه امکان استفاده از تمام کتابخانه‌های سراسر کشور را خواهد داشت.

همچنین به منظور تکریم اعضای نهاد کتابخانه‌های عمومی و به دلیلی تعطیلی‌های پیش آمده به دلیل همه گیری بیماری کرونا، عضویت تمای اعضای کتابخانه‌های عمومی کشور به مدت یک‌سال از روز۲۴ آبان سال جاری توسط کتابخانه‌های عمومی به صورت رایگان، تمدید خواهد شد.

گفتنی است استان گیلان هم اکنون دارای ۸۳باب کتابخانه عمومی نهادی در شهرها، بخش‌ها و روستاها با امکانات مختلف و متنوع است.

Share