روایت دادستان آبادان از ماجرای کلیپ جنجالی؛

دستگیری همه عوامل درگیری خانوادگی در آبادان

حمید مرانی پور دادستان آبادان از دستگیری عوامل درگیری خانوادگی در آبادان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دادستان آبادان ابتدا درباره یکی از نیروهای حراست پالایشگاه آبادان که در این درگیری برخورد ناشایست و خشن از خود نشان داد گفت: او هم اکنون راهی زندان شده است و بدون شک با وی برخورد قاطع خواهد شد.

حمید مرانی پور ادامه داد: برای طرفین دعوای خانوادگی نیز که در یکی از محله های آبادان اتفاق افتاد و در فضای مجازی در حال همرسانی است قرار قانونی صادر شد.

او گفت: جرم خانم مهاجم در ایراد جرح عمدی رسیدگی خواهد شد اما با توجه به شدت جراحاتی که خانم بر سر و صورت داشت برای مداوا تحویل خانواده شده است.

مرانی پور گفت: برای دو خانم طرف دعوا نیز که از اهالی منزل بودند به واسطه ضرب و جرحِ منجر به جراحات، قرار قانونی صادر شده اما با قرار وثیقه آزاد هستند.

دادستان آبادان همچنین گفت: رسانه های معاند و فعالان مغرض مجازی نمی توانند از یک اختلاف خانوادگی بر علیه امنیت و آرامش روانی جامعه بهره برداری کنند.

او افزود: افرادی که با انتشار این کلیپ در فضای مجازی قصد برهم زدن آرامش روانی جامعه را داشتند به زودی شناسایی و مورد برخورد قانونی قرار خواهند گرفت.

از شب گذشته تاکنون کاربران صفحات مجازی در آبادان تصاویر را منتشر کرده اند که مربوط به درگیری و اختلاف خانوادگی خانم جوانی است که به واسطه اختلافات قبلی و شخصی به درب منزلی مراجعه نموده و با شی تیز و برنده ای که در دست داشته پسر بچه ای که درب را به روی او باز کرده مجروح کرده و سپس با مقاومت سایر اعضای خانواده مواجه شده و درگیری به بیرون منزل کشیده می شود.

Share