فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

۸۵ فقره سرقت در پرونده سارقان دوچرخه | شناسایی و دستگیری ۳ متهم و مالخرها

فرمانده انتظامی استان گیلان از انهدام باند ۳ نفره سارقان دوچرخه با ۸۵ فقره سرقت در رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار «عزیزاله ملکی» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در نقاط مختلف شهرستان رشت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: تحقیقات پلیس در خصوص سرقت‌های صورت گرفته منجر به شناسایی ۳ متهم این پرونده شد که در قالب یک باند اقدام به سرقت دوچرخه می‌کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۲۲ رشت با هماهنگی قضائی متهمان را دستگیر کردند اضافه کرد: ۸ دستگاه دوچرخه سرقتی از محل دستگیری متهمان کشف شد.

سردار ملکی اظهار داشت: سارقان در تحقیقات پلیس تاکنون به سرقت ۸۵ دستگاه دوچرخه اعتراف و ۳ مالخر این پرونده را معرفی کردند.

وی به دستگیری ۳ مالخر این پرونده در شهرستان‌های رشت، لنگرود و صومعه‌سرا اشاره کرد و اذعان داشت: ۴۱ دستگاه دوچرخه سرقتی نیز از مالخران این پرونده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با اعلام اینکه سارقان ۲۲.۲۳ و ۲۹ساله به همراه ۳ مالخر این پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند از شهروندان خواست، با توجه و رعایت هشدارها و توصیه‌های پلیس زمینه سرقت را برای سارقان مهیا نکنند.

Share