مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد:

یکی از خریداران سپیدرود برنامه مدونی ارایه داد | تمامی بدهی‌های باشگاه بررسی شد

مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: یکی از خریداران سپیدرود رشت برنامه مدونی را برای دراختیار گرفتن این باشگاه ارایه داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: یکی از خریداران سپیدرود رشت برنامه مدونی را برای دراختیار گرفتن این باشگاه ارایه داده است.

مریم بخشی اظهار داشت: برنامه های این خریدار توسط گروه ویژه ای که تشکیل شده، تحت بررسی است تا شرایط ها و فاکتورهای مورد نیاز سنجیده و سرانجام در این خصوص تصمیم گیری شود.

وی افزود: همچنین سایر متقاضیان خرید امتیاز باشگاه سپیدرود رشت نیز تا پایان امروز می‌توانند برنامه های مدون خود را برای بررسی ارایه دهند و امید است که در نهایت اتفاق خوبی برای این باشگاه قدیمی و پرطرفدار رقم بخورد.

وی ادامه داد: البته تمامی بدهی‌های باشگاه سپیدرود رشت نیز مورد بررسی و محاسبه قرار گرفته و در اختیار خریداران قرار داده شده است ضمن آنکه خواسته ما نیز این است که خریداران با یک تضمین مالی مناسب تیم را دراختیار بگیرند و ما نیز تمام تلاش خود را نیز بکار می بندیم تا مسایل ورزشی و مالی در خصوص انتقال امتیاز باشگاه سپیدرود مورد لحاظ قرار گیرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان به وضعیت مالی خریداران نیز اشاره و اضافه کرد: از سوی کمیته ویژه ای که تشکیل شده، مسایل مالی خریداران نیز مورد بررسی قرار گرفته و به طور حتم خریداری می تواند سپیدرود را دراختیار بگیرد که توان مالی و امنیتی مناسبی داشته باشد.

بخشی در ادامه به تغییر مالک باشگاه داماش گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: در این خصوص هنوز به این اداره مدارکی ارایه نشده اما خبر این انتقال و جابجایی مالکیت باشگاه داماش را در رسانه ها و فضای مجازی دیده ام.

وی تصریح کرد: تا زمانی که این موارد به ما ارجاع نشده و ضمانت امنیتی و مالی آن ارائه نشود، این تغییر مالکیت غیرقانونی است چون باید اداره کل ورزش و جوانان گیلان مجوز این امر را صادر کند اما تا کنون در این خصوص هیچ صحبتی با ما نشده و هیچ مدارکی نیز ارائه نشده است.

۶ گروه برای خرید امتیاز باشگاه سپیدرود رشت داوطلب شده اند که قرار است کمیته ای با هماهنگی فرمانداری شهرستان رشت، اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات فوتبال گیلان و حوزه نظارتی و امنیتی و نماینده دادستانی در خصوص مالکیت این تیم تصمیم گرفته و همچنین وضعیت مالی و امنیتی خریداران در کمیته مذکور  بررسی شود.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضور داشت، با قرار گرفتن در رتبه هفدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این مسابقات، به رقابت های لیگ دسته دوم کشور سقوط کرد.

 تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته توانست با خرید امتیاز تیمی از استان خوزستان در رقابت های لیگ دسته اول حضور یابد، سرانجام در پایان این مسابقات در رتبه دوازدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار گرفت تا سهمیه خود را در لیگ دسته اول حفظ کند و روز چهارشنبه اعلام شد سامان سهرابی به عنوان مالک جدید این باشگاه معرفی و جایگزین اسماعیل حاجی پور در این باشگاه شده است.

Share