دارای چشم انداز منحصر بفرد دریا و دشت سبز گیلان

هپی مارت فرصتی استثنایی برای سیاحت و تجارت

بخش عمده زیر بنای مرکز تجاری هپی مارت فضای فروشگاهی است و فودکورت بزرگ آن دارای چشم انداز منحصر بفرد دریا و دشت سبز گیلان است.

مرکز تجاری هپی مارت آخرین مراحل تکمیل خود را پشت سر می گذارد. مرکز خریدی متفاوت با کلیه امکانات رفاهی جهت رفاه حال خانواده ها. بخش عمده زیر بنای این مجموعه فضای فروشگاهی است و فودکورت بزرگ آن دارای چشم انداز منحصر بفرد دریا و دشت سبز گیلان است. برای بام مجموعه پیش بینی ایجاد باغ رستورانی منحصر بفرد تدارک دیده شده است که در صورت اخذ مجوز از سازمان منطقه آزاد انزلی ساخته خواهد شد و یک نقطه گردشگری جدید برای منطقه بوجود خواهد آمد.

برای اطلاعات بیشتر از امکانات این مجموعه یا رزرو اجاره غرفه می توانید به وب سایت مرکز تجاری هپی مارت به نشانی www.happy-mart.ir مراجعه نمائید. دفتر فروش مرکز تجاری هپی مارت در طبقه اول این مرکز تجاری آماده پاسخگویی به سئوالات شما و ثبت نام برای بهره برداری و اجاره غرفه ها می باشد.

روابط عمومی مرکز تجاری هپی مارت به شماره ۰۹۱۲۰۸۲۳۰۳۸ از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر آماده پاسخگویی به سئوالات شما عزیزان است.

واحد حقوقی مستقر در مرکز تجاری هپی مارت مشاور شما در تنظیم شفاف ترین و عادلانه ترین قرارداد های اجاره متناسب با انواع فعالیت ها توسط وکیل های مجرب و کارآزموده می باشد.

مرکز تجاری هپی مارت: مطمئن خرید کنید.

Share