مدیرعامل آبفای گیلان خبر داد؛

مشکل قطعی آب ۱۱۰۲ خانوار روستاهای تالش ناشی از سیل اخیر برطرف شد

مدیرعامل آبفای گیلان در جلسه بحران فرمانداری شهرستان تالش گفت: مشکل قطعی آب ۱۱۰۲ خانوار روستاهای تالش ناشی از سیل اخیر مرتفع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل شرکت آبفای گیلان با حضور در جلسه بحران فرمانداری شهرستان تالش، ضمن اعلام خسارت به تأسیسات آبرسانی، به تشریح اقدامات انجام شده در راستای رفع مشکل قطعی آب روستاها پرداخت.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای گیلان با اشاره به اینکه جاری شدن سیلاب خسارات زیادی به تأسیسات و شبکه توزیع آب شهرستان تالش وارد نمود افزود: ۱۶۱۰ متر از شبکه توزیع آب این شهرستان تخریب شد و ۱۶ روستا با قطعی آب مواجه شدند.

وی ضمن برشمردن اقدامات صورت گرفته در راستای رفع مشکلات تأمین آب روستاها تصریح کرد: در زمان بروز حادثه ۱۱۶۲ خانوار در ۱۶ روستا با قطعی آب مواجه شدند که بلافاصله  اکیپ امداد و حوادث امور در شهرها و روستاهای سیل زده با تلاش شبانه روزی و بی وقفه نسبت به بازسازی شبکه و تاسیسات تخریب شده اقدام نمودند.

مدیرعامل آبفای گیلان یادآور شد: در زمان قطعی آب دو دستگاه تانکر سیار نسبت به آبرسانی به مناطق سیل زده اقدام نمودند و به همت و تلاش همکاران این حوزه مشکل قطعی آب شرب ۱۱۰۲ خانوار مرتفع شد و ۶۰ خانوار هم به دلیل مسدود بودن جاده و صعب العبور بودن همچنان با قطعی آب مواجه هستند که به محض برقراری راه ارتباطی، اقدامات  لازم جهت رفع قطعی آب انجام خواهد شد.

وی همچنین از همکاری شوراها و دهیاران روستاهای آسیب دیده در رفع مشکلات آبرسانی تقدیر و تشکر نمود.

Share