طی حکمی از سوی محمد رحمتی؛

مدیر جدید منابع انسانی و امور اداری اداره‌کل آموزش و پرورش گیلان منصوب شد

طی حکمی از سوی محمد رحمتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان «علی‌اکبر حسین‌پور» به سمت مدیریت منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان گیلان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «علی‌اکبر حسین‌پور» به سمت مدیریت منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان گیلان منصوب شد.

متن حکم صادر شده از سوی «محمد رحمتی» به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای علی اکبر حسین پور

با سلام و احترام

نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان پست مصوب شماره ۳۷۴۰۰۷۰ منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت توجهات حضرت ولی عصر ( عج) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید، نهایت سعی و تلاش خویش را در جهت تحقق اهداف مورد نظر فراهم سازید.

توفیق شما را در انجام این مسئولیت به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.

محمد رحمتی

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان

در مراسم معارفه مدیر «منابع انسانی و امور اداری» که با ادغام ادارات «امور اداری و تشکیلات»، «طرح و برنامه» و «برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی» ایجاد شده است؛ «علی حسین‌زاده» (معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان) طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های همه روسا و کارشناسانی که طی سال‌های طولانی به خدمت رسانی در این حوزه‌ها مشغول بودند، «حسین‌پور» را مدیری خوش اخلاق، خلّاق و برنامه ریز توصیف کرد که به خوبی می‌تواند با کمک حوزه‌های مرتبط، بار مسئولیت جدید را نیز حمل و به سرمنزل مقصود برساند.

«علی‌اکبر حسین‌پور» نیز در سخنان مختصری با سپاسگزاری و قدردانی بابت سالها همکاری و همراهی «میرحسن دیوبند» رئیس سابق اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان گیلان، از او به عنوان یکی از سرمایه های ارزشمند این اداره کل نام برد و از همه کارشناسان و عوامل خواست ضمن رعایت مر دقیق قانون، جلب رضایت مندی ارباب رجوع به ویژه همکاران و بازنشستگان فرهنگی را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

حسین‌پور متولد سال ۱۳۵۵، با ۱۸ سال سابقه خدمت و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر است که پیش از این به مدت ۷ سال در سمت ریاست طرح و برنامه آموزش و پرورش استان گیلان مشغول خدمت بوده است.

Share