بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از مناطق سیل زده تالش

سازمان بازرسی و دادستانی عوامل بروز خسارت سیل در تالش را شناسایی و معرفی کنند

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان به همراه سیف اله مسرور بازرس کل استان گیلان و احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان صبح امروز با حضور در مناطق سیل زده شهرستان تالش، با مردم و اهالی این مناطق دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان صبح امروز از مناطق سیل زده شهرستان تالش بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری گیلان طی این بازدید با اشاره به خسارات زیادی که با وقوع سیل در شهرستان تالش به روستاییان و بیت المال وارد شده است، تصریح کرد: باید میزان دقیق این خسارت ها مشخص شود و سازمان بازرسی و دادستانی با بررسی جامع از عوامل بروز سیل اخیر در شهرستان تالش، مقصرین را شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی کنند تا نسبت به جبران خسارت وارده به مردم پاسخگو باشند.

وی با تاکید بر لزوم شتاب هرچه بیشتر در رفع مشکلات اهالی و مردم منطقه اظهار داشت: لازم است با بسیج امکانات و ماشین آلات سنگین عملیات بازسازی و کمک رسانی با سرعت بیشتری انجام شود.

این مقام ارشد قضایی در ادامه این بازدید با درخواست مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان دستور داد برحسب ضرورت و با نظارت دادستانی، سنگ هایی که در معادن این منطقه وجود دارد برای استحکام بخشی و بازسازی پل ها مورد استفاده قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی همچنین از منازل آسیب دیده از سیل نیز بازدید کرد و ضمن گفتگو با ساکنین، قول داد تا لوازم کامل منزل برای یکی از اهالی که در سیل آسیب دیده است، توسط دادگستری کل استان تامین شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: مدیران و مسئولان اجرایی با تمام تلاش و توان خود در جهت رفع مشکلات ناشی از این سیل مخرب اقدام نموده و موجبات آرامش خاطر مردم را فراهم نمایند.

Share