استاندار گیلان تاکید کرد؛

زیبنده نیست که ایثارگران مشکل مسکن و اشتغال داشته باشند | تفاهم‌نامه تعهدآور است

تفاهم نامه تامین زمین، ساخت مسکن، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران گیلان با حضور سعید اوحدی معاون رییس جمهوری به امضا رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه امضای تفاهم‌نامه تامین زمین، ساخت مسکن، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران گیلان با حضور سعید اوحدی، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و ایثارگران کشور در استانداری گیلان برگزار شد.

در ابتدای جلسه ارسلان زارع استاندار گیلان با تبریک اعیاد پیش رو گفت: میلاد با سعادت حضرت محمد(ص)، ولادت خجسته امام صادق(ع) و آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) را بر همه مسلمان تبریک و تهنیت می‌گویم.

زارع با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس، ایستادگی و مقاومت جوانان این مرز و بوم در میدان رزم، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ما نهادینه کرد، یادآور شد: بی‌تردید دفاع مقدس در ترویج و تثبیت روحیه ایستادگی امروز مردم نقش بزرگی داشته است.

وی با بیان اینکه با وجود این فرهنگ بالا هرگز فروماندگی در جامعه احساس نمی‌شود، افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران روحیه‌آور و نشاط‌ انگیز است.

استاندار گیلان با بیان اینکه خدمات‌رسانی به خانواده ایثارگران از برنامه‌های تدبیر و امید است، گفت: برای ارتقا خدمات به ایثارگران باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

وی افزود: با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب و رییس‌جمهور مبنی بر ساماندهی گلزارهای شهدا اقدامات خوبی در استان گیلان انجام شد و خوشبختانه بیشتر گلزارهای شهدا ساماندهی شدند.

زارع با بیان اینکه تفاهم‌نامه امروز باید به زودی اجرا شود، گفت: زیبنده نیست که جامعه ایثارگران ما مشکل مسکن و اشتغال داشته باشند.

وی افزود: امضا تفاهم‌نامه تامین زمین ساخت مسکن، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران مانند یک قرار داد تعهدآور است و امضای تفاهم‌نامه امروز ابلاغ رسمی به همه دستگاه‌هاست و امیدواریم تا پایان دولت شاهد پیشرفت اجرایی این تفاهم‌نامه باشیم.

Share